Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jada - så gikk jeg fem på - igjen - for hundrede gang. Hadde virkelig satt status for livet mitt, og akseptert min "skjebne". Så dukket plutselig 'han' opp. Møttes første gang for noen måneder siden i et felles arrangement, bare som bekjente og uten noe mer kontakt etter det. Og møttes nå igjen i samme setting, men denne gangen med et annet resultat. Og ja - det skjedde det som ikke burde skje. Men tiltrekningen var så sterk og vibrasjonene så elektriske. Ordene som ble utvekslet kunne gi signaler om at interessen var i det menneskelige aspekt, og jeg mistet tvil og mistenksomhet. Fin dialog. Opplevelse av ærlighet, gjensidighet og noe felles. Begynte nesten å isteden å tro at det var noe seriøst, og jeg tillot meg selv å kjenne på følelser. Det skulle jeg ikke gjort. For tre timer etter det hadde skjedd, kom beskjed tilbake om at det var nok ikke noe mer enn bare en utløsning av en opplagret spenning. Takk for den liksom... 

Men nå er det definitivt slutt på å være dum og naiv. Definitivt !!!

Blir bare så skuffet når noen velger å leke med følelser for å få seg litt...

Anonymkode: 65198...62f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo selvinnsikt, når noen spiller på følesene dine så er det vanskelig, vært der selv 😊 Som du sier, nå er det slutt på å være naiv! Du er ikke dømt til å gjenta feilen :klem:

Anonymkode: 0f440...644

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blir bare så skuffet når noen velger å leke med følelser for å få seg litt...

Hva slags følelser?

De du fikk i løpet av en kveld? 

Anonymkode: aea4d...d45

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha... «aldri mer» har vi hørt før. Glem det og gå videre, så ille var det vel ikke?

Anonymkode: 13b03...8de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du legger veien for skudfelser veldig kort, om du ikke klarer å holde følelser tilbake mer enn at du får såpass sterke følelser på en kveld. 

Prøv å hold igjen litt, så du slipper så stor fallhøyde om det ikke er gjensidig. ❤

Anonymkode: 0fe72...931

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Følelser og hoppe til sengs etter en kveld og deretter bli skuffa? 

Anonymkode: a67c7...17f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...