Gjest care Skrevet 28. september 2002 #1 Del Skrevet 28. september 2002 Så den i går. Synes det var KNALLKUL. Anbefales :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. september 2002 #2 Del Skrevet 28. september 2002 Takk for tips! Jeg løøøøper til kinoen så fort jeg får anledning. Kan forresten anbefale bøkene om Jason Bourne også. Robert Ludlum er i det hele tatt en forfatter som skriver utrolig spennende romaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 29. september 2002 #3 Del Skrevet 29. september 2002 Kan du si litt om hva den handler om også care? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. september 2002 #4 Del Skrevet 29. september 2002 Her Vinga: http://www2.filmweb.no/film/article.jhtml?...articleID=13358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 29. september 2002 #5 Del Skrevet 29. september 2002 Ok, saken avgjort Jeg og sambo blir og se den neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 30. september 2002 #6 Del Skrevet 30. september 2002 Likte originalen med Richard Chamberlain jeg. Han var flott i sine yngre dager. Bare litt kjedelig at han var homo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. oktober 2002 #7 Del Skrevet 1. oktober 2002 Knallbra film, beste jeg har sett på lenge. Matt Damon er strålende i denne rollen. Løp til kinoen. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Terry Skrevet 3. oktober 2002 #8 Del Skrevet 3. oktober 2002 (endret) … Endret 3. august 2012 av Terry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 4. oktober 2002 #9 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har lest boken, og jeg kommer ikke til å se filmen. Har som tidligere brent meg på dette, og ble så kjempeskuffet at det vil jeg ikke oppleve en gang til!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå