AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Jeg vil gå fra kjæresten min. Han har en sønn fra før av som må følges til bussen til skolen og hvis jeg da går så ødelegger jeg for jobben til samboer. Han er på en måte avhengig av meg da barnemor ikke følger opp. Får litt dårlig samvittighet og har blitt av den grunn. Hva bør jeg gjøre her? Anonymkode: b1409...ca5
WhiteSwan Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg vil gå fra kjæresten min. Han har en sønn fra før av som må følges til bussen til skolen og hvis jeg da går så ødelegger jeg for jobben til samboer. Han er på en måte avhengig av meg da barnemor ikke følger opp. Får litt dårlig samvittighet og har blitt av den grunn. Hva bør jeg gjøre her? Anonymkode: b1409...ca5 Du burde snakke med samboeren din først sånn at han kan legge en plan for hvordan han skal følge sønnen til skolen, sånn at når du er ute av bildet så blir ikke noe ødelagt. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Det er hans barn og han må følge opp det barnet selv. Ikke ditt ansvar. Jeg ble i et dødt forhold fordi jeg følte ansvar for hans barn. Det tærte på meg, men jeg bare måtte gå fra han for min egen del. Tenk på deg selv, de kommer seg videre. Han må løse logistikken med sitt barn selv. Anonymkode: 6b1b7...c52
Ctrl Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil gå fra kjæresten min. Han har en sønn fra før av som må følges til bussen til skolen og hvis jeg da går så ødelegger jeg for jobben til samboer. Han er på en måte avhengig av meg da barnemor ikke følger opp. Får litt dårlig samvittighet og har blitt av den grunn. Hva bør jeg gjøre her? Anonymkode: b1409...ca5 Du går selvfølgelig fra han. Det er jo det du vil selv. Du kan jo ikke leve sammen med han bare pga at han er avhengig av deg til å passe på ungen hans. Ingenting å ha dårlig samvittighet for! Men du kan jo gjøre bruddet på en ordentlig måte slik at han får arrangert ting og tang. Det blir opp til han å finne ut av det. Bare å hive deg rundt å få samtalen gjort slik at du kan senke skuldrene og se framover du også. Lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå