AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Hei! trengerå lufte meg litt her og høre fra andre perspektiver. Nå står 17 mai snart for døra, og vi alle har våre utfordringer med tanke på hva man skal gjøre sånnsett. Jeg prøver å få igang noe, og inviterer i hytt og pine,spør og får svada svar. Vet at dette er en kjent sak,men merker jeg blir irritert. Viser seg at en av venninene mine, sier at hun vet "ikke skal se ann kommer ann på restriksjoner". Hun andre har sagt til meg at hun ahr hatt dårlig råd i det siste, og derfor ikke kunnet tatt bussen engang. Nå viser det seg, at etter at jeg spurte om hva som var grunnen, så skulle hun muligens på reise til utlandet eller i nord. Hvor i all verden fikk hun de pengene fra liksom? Med meg kan hun ikke ta bussen engang?! Videre, har en annen bekjent sagt ksnje og må se ann. Greit nok, jeg har litt flere alternativer. En annen venninne sier at hun har barnet sitt den dagen(dette sa hun på nyttårsaften også, det viste seg senere at barnet gikk og la seg, og hun dro til en av gutta hun holder på med) Har ejg rett til å føle meg tilsidesatt og snurt? Hva skal jeg si? Synes jo dette er utrolig trist og blir lei meg. Har andre alternativer,men da blir det å feire med fremmede jeg ikke har møtt før, og 17 mai er jo også en dag hvor du feirer med de du kjenner som er vennene dine og som du forholder deg til i hveragen. Oppleves trist for meg å skulle feire med folk jeg egentlig ikke kjenner. Hva tenkes? Jeg synes jo at venninnene dine er jo de nærmeste og at det er litt trist, og opplever meg som uviktig. Er dette noe jeg kan si og har "rett" til å føle på? Ser jo at andre feirer med gjengen sin og vi snakker sammen og tenkte at vi var nær, har jeg lov til å si dette? Er jeg for krevende? Masete? jeg føler jeg har gått glipp av noe.. Kan jeg ta dette opp med dem? Anonymkode: 0d304...b74
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Nei, du kan ikke ta opp noe knyttet til 17 mai før påske. Anonymkode: 0be9c...09c 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 17. mai står ikke for døren. Det er 2 måneder til. Slik situasjonen i Norge og i verden er nå, er det bortimot kliss umulig å planlegge noe som helst. Skjønner veldig godt at venninnene dine vil se det an. Anonymkode: ec8c6...fe9 8
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 17. mai står ikke for døren. Det er 2 måneder til. Slik situasjonen i Norge og i verden er nå, er det bortimot kliss umulig å planlegge noe som helst. Skjønner veldig godt at venninnene dine vil se det an. Anonymkode: ec8c6...fe9 Se ann ja-Men hun ene bestemmer tur til utlandet med venninner, muligens en lang tur også..Til meg har hun sagt at hun ikke kan være med på tur paga dyrt å ta bussen.. Føler klart at den sårer.. Hun andre passer ALLTID ungen, tror ikke jeg kjenner til henne, utenom ansvaret hun har for ungen og at hun henger med gutta. ellers så er det advokat saken hennes. Jeg har full forståelse for å pleie de nære bånd og at viktigheten rundt ting som bare må gjøres, men hun har jo tid til å besøke alle gutta sine. Jeg forstår at det gjør godt å besøke gutta hennes, alstå de hun holder på med. Men kjenner som venninne at jeg begynner å føle meg tråkket på med dette. En tredje venninne sier at det muligens blir grilling og må se ann restriksjoner. Greit nok,tydeligvis må jeg være hun som tar initsiativet og ber om å få være med hver gang, men jeg synes det begynner å bli vondt at ikke jeg får invitasjon eller spørsmål. Krever jeg mye? TS Anonymkode: 0d304...b74
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Jeg har aldri planlagt 17.mai før 1-2 uker før, og i disse tider er det jo vanskelig å planlegge noe som helst. Synes det høres spesielt ut å forvente svar nå. Anonymkode: 251aa...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri planlagt 17.mai før 1-2 uker før, og i disse tider er det jo vanskelig å planlegge noe som helst. Synes det høres spesielt ut å forvente svar nå. Anonymkode: 251aa...9eb Forvener ikke svar--Er bare greia med at virker som at alle har sikret seg selv-Og hos ingen av de,så er det noe særlig positivt opplevelse. Jeg ville ha blitt veldig positivt overrasket, og hører liksom ikke typ"ååh, så hyggelig" det er liksom nesten litt sånn som at jeg opplever at de tydeligvis har tenkt på det,siden de virker til å ha svar, bare ikke et klart et.. Høres anklagende ut, men er jo ikke svaret, mer at jeg synes det virker som at man sikrer seg selv? TS Anonymkode: 0d304...b74
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 Kanskje dere ikke så nære som du tror. At de vil se an hadde vært en helt innafor respons, men du viser også til en del unnskyldninger. Enten så ser de ikke på deg som så nær, ellers så er de kanskje dårlige venninner, eller evt vil de feire med noen andre. Umulig å vite, men trøst deg med at det blir nok lite 17.mai feiring for de fleste i år også. Anonymkode: 662d5...917
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #8 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kanskje dere ikke så nære som du tror. At de vil se an hadde vært en helt innafor respons, men du viser også til en del unnskyldninger. Enten så ser de ikke på deg som så nær, ellers så er de kanskje dårlige venninner, eller evt vil de feire med noen andre. Umulig å vite, men trøst deg med at det blir nok lite 17.mai feiring for de fleste i år også. Anonymkode: 662d5...917 Ja sant. Men jeg ville ha spurt direkte om de kansje mener at vi ikke er nær for for en feiring. Er jeg klein? Modig? Er dette innafor? TS Anonymkode: 0d304...b74
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #9 Skrevet 22. mars 2021 tror jeg kjenner deg igjen fra en annen tråd. kanskje du kan finne noen ny venner(vet det ikke er lett!!-like ille som å date er det blitt)😆 Anonymkode: f5134...afc
Daria Skrevet 22. mars 2021 #10 Skrevet 22. mars 2021 17. mai er en evighet til i min verden, særlig i disse tider hvor man knapt kan legge planer fra uke til uke. Hadde noen kommet nå og begynt å skulle planlegge feiring og forventet svar ville jeg også vært ganske vag og fort oppfattet det som masete, nesten uansett hvem det kom fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå