Gjest Starya Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Guttungen skal kvitte seg med sin Nintendo 64, men hva vil være en passende pris for den? Han foreslo å selge den for 350 kroner, men er ikke det litt i billigste laget? Maskinen er ca 5-6 år gammel, og krute god.
Nala Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Jeg tror ikke den er verdt mer. Hvis du søker litt rundt på nett vil du se at mange selger maskinen pluss spill for bare noen hundrelapper. Her er et eksempel hvor maskinen med fire spill anslås å koste 500 kroner. Dere kan jo følge litt med på QXL. Der selges flere maskiner som dette.
Nella Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Får nok ikke så mye mer. Det lages jo ikke nye spill til den mer og blir vanskeligere å få tak i brukte etterhvert også. Men se på www.qxl.no og se hva de andre selger det for.
Gjest Starya Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Skal gi deg 100 kr max. ← Takk for tilbudet, men vi har alt en kjøper som er villig til å gi mer. Nala: Takk for tipset, tenkte ikke på å sjekke der. Fem spill følger med, så da kan vi nok dytte prisen opp til 400,-
Gjest Vindelspev Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 (endret) Hadde det bare vært en NES, så hadde jeg gitt deg det tredobbelte. Men jeg mener likevel at jeg har sett N64 gå for en god del mer på qxl... Endret 25. august 2005 av Vindelspev
Gjest Starya Skrevet 25. august 2005 #7 Skrevet 25. august 2005 Så det varierte en del i pris der, ja. Men, siden det selges til en kompis..
Gjest Prudence Skrevet 26. august 2005 #8 Skrevet 26. august 2005 400 med spill syns jeg hørtes oki ut. Kommer selvfølgelig an på hvor mange spill da. Men regner med det er noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå