AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Fikk påvist sopp og har begynt med pevaryl. Har ikke hatt kløe før, men etter jeg begynte med salven klør det så infernalsk! Noen som har opplevd dette? Anonymkode: f7e29...8d7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Ja, det er nom fordi soppen dør og den gir seg ikke uten en liten fight først. Det kan også være lurt etter den kuren, å reintrodusere melkesyre der nede f.eks med multi-gyn floraplus. Anonymkode: 98500...473
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Aha 😁 Da skal jeg fortsette. Takk for svar 👍 Anonymkode: f7e29...8d7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Jeg har aldri hørt at soppen har "fighta", og aldri opplevd det. Jeg ville prøvd å bytte type, f.eks til Canesten. Leste du ikke pakningsvedlegget? Bivirkninger finnes alltid. Fra Felleskatalogen: "Følgende bivirkninger er rapportert for Pevaryl vagitorier: Vanlige (forekommer hos flere enn 1 av 100 men færre enn 1 av 10 personer): kløe og brennende følelse i huden. Mindre vanlig (forekommer hos flere enn 1 av 1000 men færre enn 1 av 100 personer): utslett, brennende følelse i huden i og rundt skjedeåpningen. Sjeldne (forekommer hos flere enn 1 av 10000 men færre enn 1 av 1000): rødhet i huden. Ukjent (forekomst kan ikke anslås): overfølsomhet, plutselig hevelse i hud og slimhinner (angioødem), elveblest, akutt betennelse i huden (kontaktdermatitt), hudavskalling, og smerte, irritasjon og hevelse på påføringsstedet." Bivirkninger sett for krem Organklasse Bivirkning Generelle Vanlige Smerter Mindre vanlige Hevelse, ubehag Hud Vanlige Hudsvie, kløe Mindre vanlige Erytem Ukjent frekvens Angioødem, blemmer, hudeksfoliasjon, kontaktdermatitt, urticaria, utslett Immunsystemet Ukjent frekvens Overfølsomhet Anonymkode: f2af8...4d9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Ja! Jeg tåler ikke pevaryl og fikk sinnsyk kløe og svie av den. Jeg har hatt sopp tidligere og brukt canesten, og det var noe helt annet. Jeg ville avbrutt kuren med en gang og byttet til canesten! Anonymkode: 63dd9...af3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå