AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Alt virker greit når jeg er bortreist. Han skriver at han savner meg og gleder seg til jeg er hjemme Med en gang jeg kommer hjem så kræsjer vi. Jeg føler at han svarer meg surt og ironisk, og svarer meg på en måte som om jeg er dum. Han mener omvendt. Han kan si ting som "det skjønner du vel selv" "Jeg har jo sagt du kan ta den", og sånne ting. Ikke hyggelig. Hvorfor er det blitt sånn? vært sammen i 6 år. Anonymkode: 1a546...d8a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Og* skulle det stå i overskriften Anonymkode: 1a546...d8a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Sett dere ned og si hva dere føler og hva begge kan gjøre for at dere skal få det bedre sammen. Ofte er det små justeringer som skal til for store bedringer. Kanskje dere har vært mye sammen? Hjemmekontor? Noen ganger er man bare lei av den andre også. Anonymkode: d41bc...70a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Jeg har også vært sammen med samboer i 6 år, og vi har "heldigvis" en fin tone med hverandre. Vet ikke "hvorfor" det er blitt sånn tone mellom dere, men om samboer svarer sånn til meg pleier jeg å spørre om noe plager han. Eller så er jeg barnslig og svarer like "surt" eller "hånete" tilbake så han kan høre hvordan han selv høres ut. 😂 Anonymkode: 0741d...174
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har også vært sammen med samboer i 6 år, og vi har "heldigvis" en fin tone med hverandre. Vet ikke "hvorfor" det er blitt sånn tone mellom dere, men om samboer svarer sånn til meg pleier jeg å spørre om noe plager han. Eller så er jeg barnslig og svarer like "surt" eller "hånete" tilbake så han kan høre hvordan han selv høres ut. 😂 Anonymkode: 0741d...174 Ja og det er problemet, at jeg svarer tilbake, og da mener han at jeg er så sur og frekk mot han.. Anonymkode: 1a546...d8a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 Dere må bare snu på det. Ignorer det som er frekt, svar hyggelig i stedet. Om ikke annet så hjelper det på sitt humør om du ikke blir med på det. Anonymkode: 80d69...0b1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 Høres ut som meg, jeg vet jeg har en tendens til å være sånn mot min kjæreste 😕 Det kommer av at jeg er irritabel i det siste, føler på depresjon + føler ikke jeg får den støtten og omsorgen jeg fortjener fra han. Så da blir man litt oppgitt + irritabel. Vet ikke hvorfor din samboer er slik, men hadde sikkert ikke skadet å satt seg ned å hørt om det er noe som plager han. Evt om dette er noe han har merket han gjør selv? Anonymkode: 35739...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå