AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Deg som (er eller har vært) permittert: Har du kontakt med arbeidsplassen? Hvor mye informasjon og oppfølging får du? Tror du du får tilbake jobben? Jeg har ikke hørt noe fra arbeidsgiver på månedsvis. Regner med det er en skjult oppsigelse og anser meg selv som arbeidssøker. Anonymkode: 3dc5f...43a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Jeg har kontakt med arbeidsgiver omtrent 1 gang i uken hvor de informerer om hvordan ting ser ut. Men jeg er nyansatt i fjor sommer og de har dårlig samvittighet for å måtte permittere meg så tidlig etter jeg begynte å jobber der. Men var permittert på samme tid i fjor via en annen arbeidsgiver og der hørte jeg ingenting på 3 mnd før jeg sa opp selv. Der kom jeg dog ikke så godt over ens med sjefen heller da. Anonymkode: eedd0...bb4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Damene på jobb har egen Snapchat-gruppe, så vi har en del kontakt der. En annen mannlig kollega har jeg god kontakt med på privaten fra før, så prater en del med han. Får snapper fra sjefen et par ganger i uka, og er der og spiser lunch hvis det er allmøter og ved spesielle anledning. Får all informasjon på Mail, på lik linje med de som ikke er permittert. Helt ærlig, så har denne permiteringtiden gått i ett! Har hatt masse prosjekter på gang, så jeg har ikke rukket å kjede meg et sekund! Og jeg er vant til å jobbe MYE. Tror oppriktig at jeg skal tilbake. Jeg er rimelig ny-ansatt, men jeg er ung på en arbeidplass med mange soon to be pensjonister. Før jul så hadde jeg møte med sjefen og sa rett ut at hvis h*n mente at jeg ikke ville få tilbake jobbe, ville jeg ha beskjed nå- da jeg hadde blitt tilbudt et vikariat hos min bi-arbeidsgiver. Og det var ikke snakk om det en gang! Anonymkode: b012b...905
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Er permittert fra en stilling i luftfarten (på bakken på OSL) og får oppdateringer fra arbeidsgiver ca hver 14 dag på mail. Anonymkode: 21bd8...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå