AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Tenker på å skaffe meg bil, hvordan er det egentlig, har man bilen på reparasjon hvert år? Og hva koster det sånn ca i snitt per år? Anonymkode: b3c56...a50
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Den må ha ettersyn med oljeskift etc minst en gang i året. Dekk slites. Den skal vaskes, ha spylevæske.... så kan det ryke ting, bremser blir utslitt, foringer blir dårlige... Jo eldre bil, jo større risiko for at noe ryker. Anonymkode: 64248...245
Thjelp Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Uff, vanskelig å si, så langt i år har jeg brukt 43.000,- og må ha nye vinterdekk til vinteren igjen og den skal EU godkjennes:/ Jeg ble fortalt at du må regne med minst 10.000 i året, men noen ganger blir det mer.
PetterKanin Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 En bil av god kvalitet trenger ikke repareres hvert år. Dette blir, som mye annet, som å spørre om hvor langt et tau er. Kjøprr du ďeg en Nissan Leaf slipper du sannsynligvis billig unna. Det samme om du kjøper en Toyota Yaris. Om du kjøper en Peugeot 3008 så æker sannsynligheten for dyre reparasjoner, det samme gjelder om du kjøper en BMW.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Vanskelig å si. Jeg må fikse én ting på bilen før den går gjennom EU kontrollen, totalt med etterkontroll havner det på 5000. Eneste reparasjons utgiften jeg har hatt siden jeg kjøpte den for 2 år siden. Anonymkode: 5f718...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå