AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Tenker for eksempel i forbindelse med utroskap. "Jeg elsker deg og bare deg, det med henne var bare sex". Hva er meningen bak det her? Hva er forskjell på sex med en du elsker og en du ikke elsker? Snakket med en annen mann om dette og han sa at han så på kvinner som et slags sexleketøy, og for han var følelser sjeldent involvert i sex, også når man var kjærester. Er litt redd dette er representativt for mange menn, og derfor lurer jeg på hva dine tanker som mann, er. Hvorfor kan du ha sex med andre når du elsker en annen? Anonymkode: 1aff4...acb
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Jo mer jeg leser her inne, jo mer tenker jeg at KG burde lanseres som prevensjonsmiddel. Man får jo ikke akkurat lyst til å involvere seg med menn, for å si det på en litt forsiktig og diplomatisk måte... Anonymkode: 9da9c...fe9 14
Gjest ABM Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 De mener at den eneste de elsker er seg sjæl. Jeg nærmer meg å ha vært gift i 30 år og kunne vært utro på nært hvert eneste julebord alle de årene..men jeg har ikke klart å gjøre det mot kona, og jeg har hatt så lyst at jeg har kjent det fra lilletåa og opp.Hun ene knappet opp skjorta under slipset og stakk hånda under, stoppet henne ikke, mulig litt utroskap i det men det stoppet der.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Jeg vet du spør menn, jeg svarer som dame.. Jeg kan også "bare ha sex", helt uten problem. Jeg klarer godt å skille mellom sex med følelser, og sex uten. Og ja, jeg har hatt sex med annen mann når jeg har kjæreste, vel og merke med kjærestens samtykke. Men jeg kunne nok vært utro også, hvis jeg hadde hatt "behov" for det. Så at menn, som ofte kan være mindre følelsesstyrt enn damer, sier dette, har jeg ingen problem med å forstå. Anonymkode: 6a18c...49d 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Meningen er å smøre konas ego for godt vær og sex. Kvinner elsker å høre at andre kvinner er skitne horer og de selv gudinner. Ligger vel i sakens natur at samme mann kan ha sagt noe lite flatterende om kona til elskerinnen også. Litt alt ettersom hvor vinden blåser. "Bare sex", betyr vel egentlig at menn er villig til å lire av seg henimot hva som helst for sex og at menns "kjærlighet" ikke nødvendigvis stikker så veldig dypt. Anonymkode: 49837...394 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 Hva er greia med å bare ønske svar fra et kjønn? Vi er medlemmer av samme art, pluss det er individuelle forskjeller her mer enn det er kjønnsforskjeller. "Bare sex" betyr nettopp at det bare var sex det handlet om, ikke følelser. Forskjellen når det kommer til for eksempel utroskap er at den andre ikke er en reell trussel til forholdet, han er ikke forelsket i henne og hun vil aldri ta konas plass. Det kan fort være lettere å tilgi for kona. Anonymkode: ca7b3...c93
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er greia med å bare ønske svar fra et kjønn? Vi er medlemmer av samme art, pluss det er individuelle forskjeller her mer enn det er kjønnsforskjeller. "Bare sex" betyr nettopp at det bare var sex det handlet om, ikke følelser. Forskjellen når det kommer til for eksempel utroskap er at den andre ikke er en reell trussel til forholdet, han er ikke forelsket i henne og hun vil aldri ta konas plass. Det kan fort være lettere å tilgi for kona. Anonymkode: ca7b3...c93 Hadde aldri tilgitt det, hadde raskere tilgitt at han faktisk ble forelska i kvinnen og ville ha henne enn bare et knull liksom. Man føler seg så ekkel om mannen kun tenker knull et hull liksom Anonymkode: 0c856...665 5
Gjest ABM Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg vet du spør menn, jeg svarer som dame.. Jeg kan også "bare ha sex", helt uten problem. Jeg klarer godt å skille mellom sex med følelser, og sex uten. Og ja, jeg har hatt sex med annen mann når jeg har kjæreste, vel og merke med kjærestens samtykke. Men jeg kunne nok vært utro også, hvis jeg hadde hatt "behov" for det. Så at menn, som ofte kan være mindre følelsesstyrt enn damer, sier dette, har jeg ingen problem med å forstå. Anonymkode: 6a18c...49d Tror ikke på deg. Jeg tror ikke du kan pule en annen og så gå tilbake til mannen du "elsker" uten at noe har endret seg. Forholdet blir aldri det samme igjen. Jeg føler meg nesten utro når jeg sitter og utleverer meg på dette tulleforumet.Rettferdiggjør det med at jeg savner mennesker så sårt i dette Koronahelvete, blir ensomt med hjemmekontor og det gnager.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #9 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva er greia med å bare ønske svar fra et kjønn? Vi er medlemmer av samme art, pluss det er individuelle forskjeller her mer enn det er kjønnsforskjeller. "Bare sex" betyr nettopp at det bare var sex det handlet om, ikke følelser. Forskjellen når det kommer til for eksempel utroskap er at den andre ikke er en reell trussel til forholdet, han er ikke forelsket i henne og hun vil aldri ta konas plass. Det kan fort være lettere å tilgi for kona. Anonymkode: ca7b3...c93 Fordi jeg knuller ikke menn og gir faen i hva kvinner tenker. Med andre ord er innleggene deres ubetydelige for meg og trådens relevans... Er kvinne selv og er så lei av at kvinner skal få alt til å handle om seg selv. Anonymkode: 1aff4...acb 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #10 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg vet du spør menn, jeg svarer som dame.. Jeg kan også "bare ha sex", helt uten problem. Jeg klarer godt å skille mellom sex med følelser, og sex uten. Og ja, jeg har hatt sex med annen mann når jeg har kjæreste, vel og merke med kjærestens samtykke. Men jeg kunne nok vært utro også, hvis jeg hadde hatt "behov" for det. Så at menn, som ofte kan være mindre følelsesstyrt enn damer, sier dette, har jeg ingen problem med å forstå. Anonymkode: 6a18c...49d Min erfaring er at kvinner legger mer i det, spesielt hvis vi avtaler å bare ha sex. Blir som regel et helvetes mas etterpå. Anonymkode: 250ab...62a
Frekkulf Skrevet 21. mars 2021 #11 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker for eksempel i forbindelse med utroskap. "Jeg elsker deg og bare deg, det med henne var bare sex". Hva er meningen bak det her? Hva er forskjell på sex med en du elsker og en du ikke elsker? Snakket med en annen mann om dette og han sa at han så på kvinner som et slags sexleketøy, og for han var følelser sjeldent involvert i sex, også når man var kjærester. Er litt redd dette er representativt for mange menn, og derfor lurer jeg på hva dine tanker som mann, er. Hvorfor kan du ha sex med andre når du elsker en annen? Anonymkode: 1aff4...acb Bare sex er at de eneste følelsene som involveres er kåtskap og kanskje etter hvert vennskap. Men ikke noe forelskelse. Tror kanskje vi menn er flinkere på å skille mellom sex og kjærlighet. Dessuten er sex mye bedre utenfor et forhold. Jeg har selv hatt 2 lange forhold, og noen litt kortere. Og i alle forholdene har sexen vært kjedelig og dabbet veldig av. Det begynner bra, men så vil de plutselig ikke suge lenger og blir det lenger og lenger mellom hver gang. Den beste sexen har man utvilsomt med folk de man ikke har følelser for annet enn at man vil knulle dem.
Uredd Skrevet 21. mars 2021 #12 Skrevet 21. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Tenker for eksempel i forbindelse med utroskap. "Jeg elsker deg og bare deg, det med henne var bare sex". Hva er meningen bak det her? Hva er forskjell på sex med en du elsker og en du ikke elsker? Snakket med en annen mann om dette og han sa at han så på kvinner som et slags sexleketøy, og for han var følelser sjeldent involvert i sex, også når man var kjærester. Er litt redd dette er representativt for mange menn, og derfor lurer jeg på hva dine tanker som mann, er. Hvorfor kan du ha sex med andre når du elsker en annen? Anonymkode: 1aff4...acb Forskjellen er omtrent lik som forskjellen på å ha sex med en man elsker og å ha sex med seg selv. Med bare sex, så er det akkurat det. Sexen er det som gjør at du bruker tid med denne personen. Utover å ha det hyggelig rundt selve sexen, som forsåvidt kan inkludere mye eller lite, så har man ikke planer om en framtid med hus, barn og bikkje.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #13 Skrevet 21. mars 2021 Frekkulf skrev (1 time siden): Bare sex er at de eneste følelsene som involveres er kåtskap og kanskje etter hvert vennskap. Men ikke noe forelskelse. Tror kanskje vi menn er flinkere på å skille mellom sex og kjærlighet. Dessuten er sex mye bedre utenfor et forhold. Jeg har selv hatt 2 lange forhold, og noen litt kortere. Og i alle forholdene har sexen vært kjedelig og dabbet veldig av. Det begynner bra, men så vil de plutselig ikke suge lenger og blir det lenger og lenger mellom hver gang. Den beste sexen har man utvilsomt med folk de man ikke har følelser for annet enn at man vil knulle dem. Fordi at sex=suging, ikke rart hun ikke gadd mer 🤣 Anonymkode: f0c57...d1e 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #14 Skrevet 21. mars 2021 Uredd skrev (6 minutter siden): Forskjellen er omtrent lik som forskjellen på å ha sex med en man elsker og å ha sex med seg selv. Med bare sex, så er det akkurat det. Sexen er det som gjør at du bruker tid med denne personen. Utover å ha det hyggelig rundt selve sexen, som forsåvidt kan inkludere mye eller lite, så har man ikke planer om en framtid med hus, barn og bikkje. Om du mener det er det samme å ha sex med seg selv som å ha sex med en man ikke elsker. Så er det bare å runke i vei. Hvorfor være utro, om det er det samme. Anonymkode: f5960...8b4 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #15 Skrevet 21. mars 2021 ABM skrev (1 time siden): Tror ikke på deg. Jeg tror ikke du kan pule en annen og så gå tilbake til mannen du "elsker" uten at noe har endret seg. Forholdet blir aldri det samme igjen. Jeg føler meg nesten utro når jeg sitter og utleverer meg på dette tulleforumet.Rettferdiggjør det med at jeg savner mennesker så sårt i dette Koronahelvete, blir ensomt med hjemmekontor og det gnager. Nei, du kan godt la være å tro meg altså, det er helt opp til deg. Dét endrer dog ikke det faktum at jeg kan ha sex helt uten følelser. Det er kun sex. Det jeg har med samboer er sex med følelser, og så mye mye mer enn to kropper sammen. Anonymkode: 6a18c...49d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #16 Skrevet 21. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Meningen er å smøre konas ego for godt vær og sex. Kvinner elsker å høre at andre kvinner er skitne horer og de selv gudinner. Ligger vel i sakens natur at samme mann kan ha sagt noe lite flatterende om kona til elskerinnen også. Litt alt ettersom hvor vinden blåser. "Bare sex", betyr vel egentlig at menn er villig til å lire av seg henimot hva som helst for sex og at menns "kjærlighet" ikke nødvendigvis stikker så veldig dypt. Anonymkode: 49837...394 God forklaring her. Anonymkode: a0358...675
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #17 Skrevet 21. mars 2021 Har heller aldri skjønt at det er mulig å elske noen for så og bare ha sex med noen. Ha sex uten følelser og sex med følelser. Jeg klarer ikke å skille det der i mitt sinn. Har jeg sex med noen er det fordi jeg liker dem veldig godt og vil være nærest mulig. Leke og kose meg med noen som betyr noe for meg. Uten det avstår jeg. Da er sex med meg selv bedre. Anonymkode: 12331...692
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #18 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg vet du spør menn, jeg svarer som dame.. Jeg kan også "bare ha sex", helt uten problem. Jeg klarer godt å skille mellom sex med følelser, og sex uten. Og ja, jeg har hatt sex med annen mann når jeg har kjæreste, vel og merke med kjærestens samtykke. Men jeg kunne nok vært utro også, hvis jeg hadde hatt "behov" for det. Så at menn, som ofte kan være mindre følelsesstyrt enn damer, sier dette, har jeg ingen problem med å forstå. Anonymkode: 6a18c...49d Fint å høre at det er kvinner også som kan skille mellom sex og kjærlighet. Kudos til deg. Anonymkode: 7a202...388
Frekkulf Skrevet 21. mars 2021 #19 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi at sex=suging, ikke rart hun ikke gadd mer 🤣 Anonymkode: f0c57...d1e For meg er oralsex mye viktigere enn penetrering. Gidder ikke sløse tid på jenter som ikke vil suge pikk.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #20 Skrevet 22. mars 2021 Kan bety det de sier, men kan nok like ofte bety «plis ikke ta ut skilsmisse/gi meg store konsekvenser». Det vet man nok godt selv utfra hvordan forholdet har vært. Lite sex og nærhet fra hans side = det var mer enn bare sex. Kjærlig og oppmerksom partner som er utro= elsker deg, forelsket/betatt av den andre eller det var kun sex. Anonymkode: 158c4...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå