AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Jeg vet det var ned stengt til 16 mars, men er alt åpent igjen nå? altså butikker ogsånt. eller hvordan er det i Oslo nå? Og så lurer jeg på om parkeringshus er stengt? Kan noen parkere bilen sin i et parkeringshus og ta en røyk og kjøre ut igjen? hva hadde skjedd om noen gjorde det? Anonymkode: 6cb80...002
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Stengt ja. Mtp. parkeringshuset ville du måtte betale, stort mer hadde ikke skjedd. Anonymkode: cd746...d0b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Alt er stengt, ja. Unntakene er butikker som selger mat, apotek og pol. Restauranter kan holde åpent for take away. Å ta en røyk i et parkeringshus er sært, men fullt tillatt. Anonymkode: 2477e...1c4 8
Cuntzilla Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Jeg vet ikke hva du har røyket for å ha gått glipp av dette, men butikker er stengt i Oslo nå ja, unntatt Vinmonopolet, apotek, dagligvare og helsekost og slikt. Tiltakene varer til og med 11. april (foreløpig). Om du kjører inn i et parkeringshus så vil det normalt sett skje at du må betale for tiden du sto der når du kjører ut av det igjen. 10
Lovelymother Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vet det var ned stengt til 16 mars, men er alt åpent igjen nå? altså butikker ogsånt. eller hvordan er det i Oslo nå? Og så lurer jeg på om parkeringshus er stengt? Kan noen parkere bilen sin i et parkeringshus og ta en røyk og kjøre ut igjen? hva hadde skjedd om noen gjorde det? Anonymkode: 6cb80...002 Ja det er fortsatt stengt. Bortsett fra matbutikker og apotek og vinmonopolet og frisørsalong osv. Uansett så synes jeg at når oslo åpner at de som ikke bor der reiser til oslo. oslo innbyggere blir per dags dato sett ned på og blir Hetset fordi de reiser til nabo kommune osv. og da synes jeg Heller ikke at innbyggere I nabo kommunene til oslo skal reise inn til oslo Heller. Likt skal være likt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #8 Skrevet 22. mars 2021 Nesten alt er stengt i Oslo, det er bare de viktige butikkene som matbutikker, apotek osv. som er åpent. Parkeringshus er jo ikke butikk og har ikke vært stengt ned, men jeg forstår ikke helt hvorfor man skal kjøre inn i et P-hus, ta en røyk og så kjøre ut igjen. Det blir for de fleste en dyr røyk, da parkeringshusene er privateide og relativt dyre. Anonymkode: 2cb38...cef 3
tussi84 Skrevet 22. mars 2021 #9 Skrevet 22. mars 2021 Hvorfor ikke bare stoppe på en bensinstasjon i Oslo å ta den røyken? Sa slipper du parkeringsavgift i alle fall..
Anbefalte innlegg