Gå til innhold

Jenter/kvinner på Bumble

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, someone_here said:

Hmm, det er ingen klovneri i å si et kompliment, og så skrive et engasjerende spørsmål som trigger en samtale. Likevel fører det sjeldent til noe mer enn stillhet 

Det er jeg enig, men var ikke det jeg mente var klovneri heller. Syns uansett det er best å gjøre det litt enkelt med et hei og et kompliment, hvis ikke det er nok er den andre enten ikke interessert eller litt high maintenance. Det kreative og engasjerende kan føles kleint ut for det er jo ofte kunstig og tvunget frem, det merker ihvertfall jeg mellom linjene. 

Anonymkode: 217b5...596

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ja da er bumble kvinnens marked. Rar vinkling men det er vel strategien til appen. 

Jeg får faktisk aldri svar om jeg sender melding først. Aldri. Det virker som menn blir skremt av en kvinne som tar initiativ.

Anonymkode: 73bb2...4d9

Du tror at menn som bruker Bumble blir skremt når de får melding av en kvinne?

Anonymkode: 64d27...ec5

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er jeg enig, men var ikke det jeg mente var klovneri heller. Syns uansett det er best å gjøre det litt enkelt med et hei og et kompliment, hvis ikke det er nok er den andre enten ikke interessert eller litt high maintenance. Det kreative og engasjerende kan føles kleint ut for det er jo ofte kunstig og tvunget frem, det merker ihvertfall jeg mellom linjene. 

Anonymkode: 217b5...596

Da blir det for det meste "ctrl+C - ctrl+V" meldinger 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...