Tiuren Skrevet 21. mars 2021 #21 Skrevet 21. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: De har ikke last langt utenfor hjulene. Anonymkode: 81638...cb0 Nei, men de har overheng foran og bak på bussen som er ca 2 meter. Det svinger og i "alle retninger". De som kan dette, hvilke lover er brutt? (jeg tror jeg kan svaret)
PetterKanin Skrevet 22. mars 2021 #22 Skrevet 22. mars 2021 Tiuren skrev (9 timer siden): Nei, men de har overheng foran og bak på bussen som er ca 2 meter. Det svinger og i "alle retninger". De som kan dette, hvilke lover er brutt? (jeg tror jeg kan svaret) 2 meter, ja. Ikke 5. Dessuten er fronten til bussen langt mer synlig. Vegtrafikklovens paragraf 3, gjetter jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #23 Skrevet 10. april 2021 Å kjøre med flaggstang på biltaket kan være lov – NRK Sørlandet – Lokale nyheter, TV og radio Det er ikke flaggstanga som er problemet. Men hvordan de hadde festet den. Hadde de bare justert plasseringen litt hadde gått helt fint og vært helt lovlig. Mange her som skriker ut og kaller andre dumme når de selv åpenbart ikke kan reglene godt nok. Anonymkode: d6840...c2b 2
Tiuren Skrevet 10. april 2021 #24 Skrevet 10. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Å kjøre med flaggstang på biltaket kan være lov – NRK Sørlandet – Lokale nyheter, TV og radio Det er ikke flaggstanga som er problemet. Men hvordan de hadde festet den. Hadde de bare justert plasseringen litt hadde gått helt fint og vært helt lovlig. Mange her som skriker ut og kaller andre dumme når de selv åpenbart ikke kan reglene godt nok. Anonymkode: d6840...c2b Viktig å kunne reglene, ikke bare føle og synse. Det gjelder og for politiet.... Problemet i de to foregående sakene er nok utstikket foran bilen.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #25 Skrevet 11. april 2021 Når flaggstangen stakk ut to meter foran, når en meter er fullstendig lov, skjønner jeg ikke at det skal være grunn til førekortbeslag? da virker det som egentlig ganske liten tabbe.. Anonymkode: 87ec5...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå