Gå til innhold

Hva er greia med buttplugg med pynt på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hale og ører er for furries og petplay. 

Anonymkode: 9c49e...181

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 17.11):

Det ser pent ut, så da har han noe fint å se på når han tar meg i doggy. Men har erfart at de fleste menn foretrekker å se på selve rumpehullet. 

Buttplug er deilig å ha i. Pirrende og sensuelt. :) Best når den vibrerer da. 

Anonymkode: c316b...aab

Enig med alt du skriver, liker å ha en i selv også jeg når jeg tar dama i doggy :)

Anonymkode: a90b4...0a1

Gjest Alterego666
Skrevet

Hva er greia med sex, egentlig? 
Jeg tror svarene kan bli omtrent de samme på de to spørsmålene....

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 16.10):

Mulig jeg er dum, jeg forstår ikke helt. Som diamant på, dusk og slik. Og hvorfor butplug? Bedre enn analsex? Hvordan brukes det? Mest damer? 

Anonymkode: 56c01...7d9

Samme grunnen som at man har diamanter i ørene, på fingeren og rundt halsen. 
Alle kvinner blir jo flottere med litt bling i rompa 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 16.48):

Hva er greia med buttplugg i det hele tatt. Er da ikke ment fra naturen sin side at folk skal drive å putte ting oppi rævva.

Anonymkode: e3305...95f

Det er definitivt ikke for alle, men det (dvs analsex) har vært en del av menneskers seksuelle liv i alle fall siden Gilgamesh hersket i Mesopotamia, så jeg tror ikke en forarget forum post gjør at folk plutselig slutter med det. 

Endret av studerende
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 16.48):

Hva er greia med buttplugg i det hele tatt. Er da ikke ment fra naturen sin side at folk skal drive å putte ting oppi rævva.

Anonymkode: e3305...95f

Mye som ikke er ment fra naturens side som du garantert gjør likevel. For eksempel prevensjon. Så hva snakker du om?

AnonymBruker
Skrevet

Syns det kvalifiserer til sikkerthetsutstyr.... slipper uhell med luft i analen. 

Anonymkode: 51ba0...1e9

AnonymBruker
Skrevet
studerende skrev (På 23.3.2021 den 14.37):

Det er definitivt ikke for alle, men det (dvs analsex) har vært en del av menneskers seksuelle liv i alle fall siden Gilgamesh hersket i Mesopotamia, så jeg tror ikke en forarget forum post gjør at folk plutselig slutter med det. 

Det har du rett i. Avvikende atferd - de mest utenkelige og perverse ting - har eksistert til alle tider. Og så langt tilbake som vi har skriftlige kilder, finnes det beretninger om det. Du nevner Gilgamesh, og vi kan legge til Bibelens beretninger om Sodoma og Gomorra, Suetonius’ skildringer av perversitetene ved Caligulas og Neros hoff, osv.. Poenget er at dette fremstilles som nettopp det det er: dekadente utskeielser og perversiteter som påkaller Gus eller folkets vrede.

Anonymkode: 8061d...c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...