AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Hei, jeg planlegger å gå fra samboeren min, etter flere år med mye problemer. En stor bekymring er at jeg vet at han kommer til å bli helt desperat etter å komme i kontakt med meg, ringe meg, melde meg, sende mailer, dukke opp der jeg skal bo osv. Vi har nemlig gjort det slutt en gang før. Hensikten hans er å overbevise og manipulere meg til å komme tilbake. Han har stor emosjonell makt over meg, så jeg er simpelthen nødt til å holde meg helt unna for å klare å gjennomføre dette. Akkurat nå ser jeg det som eneste mulighet å blokkere han. Og jeg har allerede avtalt med advokaten min at dialogen i forbindelse med oppgjøret skal gå via han. Men jeg er redd det ikke er nok for å holde han unna. Regner bl.a. med at han kommer til å få andre til å ta kontakt på vegne av ham. Noen som har erfaring med å håndtere liknende situasjoner med eksen sin? Vil gjerne ha andres innspill. Anonymkode: eaf8a...a3b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Ja, politi er neste steg. Funker flott. Men synes det er rart, hvis du har en advokat, at ikke han har opplyst deg om dette. Anonymkode: cefb7...290
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Står i det samme, jeg regner med at min ex er lik din, du har min fulle forståelse. Jeg kommer til å kontakte politiet om han går over grensene. Anonymkode: 00f2e...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå