Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

jeg planlegger å gå fra samboeren min, etter flere år med mye problemer. 
En stor bekymring er at jeg vet at han kommer til å bli helt desperat etter å komme i kontakt med meg, ringe meg,  melde meg, sende mailer, dukke opp der jeg skal bo osv. Vi har nemlig gjort det slutt en gang før. Hensikten hans er å overbevise og manipulere meg til å komme tilbake. Han har stor emosjonell makt over meg, så jeg er simpelthen nødt til å holde meg helt unna for å klare å gjennomføre dette. 

Akkurat nå ser jeg det som eneste mulighet å blokkere han. Og jeg har allerede avtalt med advokaten min at dialogen i forbindelse med oppgjøret skal gå via han. 

Men jeg er redd det ikke er nok for å holde han unna. Regner bl.a. med at han kommer til å få andre til å ta kontakt på vegne av ham. 

Noen som har erfaring med å håndtere liknende situasjoner med eksen sin? Vil gjerne ha andres innspill.

Anonymkode: eaf8a...a3b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, politi er neste steg. Funker flott.

Men synes det er rart, hvis du har en advokat, at ikke han har opplyst deg om dette. 

Anonymkode: cefb7...290

AnonymBruker
Skrevet

Står i det samme, jeg regner med at min ex er lik din, du har min fulle forståelse. Jeg kommer til å kontakte politiet om han går over grensene. 

Anonymkode: 00f2e...b04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...