Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 7.32):

Dette er riktig. 
Jeg brukte en shampo som inneholdt dette og jeg utviklet allergisk reaksjon. I ettertid så har jeg slitet med å finne shampo som passer og ikke har dette som ingrendiens.

Anonymkode: 4c3d1...17e

Har du funnet noen du kan anbefale? 

Anonymkode: 72603...13a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Lindask skrev (På 24.3.2021 den 8.15):

Shu Uemura er absolutt det beste merket jeg har brukt, men dessverre ganske dyrt

Kan du fortelle hva som er så bra med Shu Uemura? 🙂

Anonymkode: b10c4...462

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du funnet noen du kan anbefale? 

All soft fra Redken.

AnonymBruker
Skrevet
miaw skrev (På 22.3.2021 den 22.14):

Jeg elsker denne 11353559-2734430165233641.thumb.jpg.0c8952a1ad3ea330dddc99fecb37f788.jpg

Ja! Hvor kjøper du denne?

Anonymkode: 51840...fb0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

All soft fra Redken.

Ja, den er kjempebra 🙂

Skrevet

Kerastase må vel være det beste jeg har testet.

Den som fungerer som shampo&balsam i ett. Skummer ikke, gjør håret MYKT/BLØTT♡og lukter deiliig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, den er kjempebra 🙂

Ja, den er veldig god. Husker jeg brukte den for 4-5 år siden og alltid vært fornøyd. Så hadde jeg en shampoflaske Joico shampo for slitt hår som nesten var tom, jeg beholdt den så jeg husket hvilken jeg var fornøyd med. Brukte litt av den og den var å fin.. Så var jeg innom frisør salongen og kjøpte ny flaske men de sa at flaskene har fått nytt utseende og at innholdet var det samme. Ok tenkte jeg. Så brukte jeg den shampoen og fikk allergisk reaksjon i hele ansiktet, masse flekker. Gikk tilbake til salongen og fikk ny shampo, også fra Joico men volum, reagerte på den også. 

Så prøvde jeg All soft og den funket bra. Det er faen meg farlig hvor mye dritt de putter i shampoen og produkter at folk får allergiske reaksjoner. Jeg har aldri fått noe allergisk reaksjon av noen som helst produkter, aldri hatt sensitiv hud men en shampo gjorde at jeg utviklet det. Forbannet dritt.

Ps: Sorry lang post.🤭

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
flusa skrev (35 minutter siden):

Den som fungerer som shampo&balsam i ett. Skummer ikke, gjør håret MYKT/BLØTT♡og lukter deiliig.

Hvilken fra Kerastase? Høres fantastisk ut 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvilken fra Kerastase? Høres fantastisk ut 🤩

Det er den også🥰

Men, jeg liker å bytte mellom produkter. Så jeg bruker ikke denne hele tiden. Noe jeg egentlig kanskje burde gjort..Men syns den er litt for dyr til å kunne brukes hele tiden,når jeg dusjer og vasker håret hver dag..

Screenshot_20210314-214603_Samsung Internet.jpg

AnonymBruker
Skrevet
flusa skrev (1 time siden):

Er enig i at Kèrastase har mye bra. Jeg bruker Blond Absolu serien, og det finnes ikke noe bedre for bleket hår. Kommer nok ikke til å bytte til noe annet så lenge den serien er i produksjon. 

Anonymkode: d64f8...1c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, den er veldig god. Husker jeg brukte den for 4-5 år siden og alltid vært fornøyd. Så hadde jeg en shampoflaske Joico shampo for slitt hår som nesten var tom, jeg beholdt den så jeg husket hvilken jeg var fornøyd med. Brukte litt av den og den var å fin.. Så var jeg innom frisør salongen og kjøpte ny flaske men de sa at flaskene har fått nytt utseende og at innholdet var det samme. Ok tenkte jeg. Så brukte jeg den shampoen og fikk allergisk reaksjon i hele ansiktet, masse flekker. Gikk tilbake til salongen og fikk ny shampo, også fra Joico men volum, reagerte på den også. 

Så prøvde jeg All soft og den funket bra. Det er faen meg farlig hvor mye dritt de putter i shampoen og produkter at folk får allergiske reaksjoner. Jeg har aldri fått noe allergisk reaksjon av noen som helst produkter, aldri hatt sensitiv hud men en shampo gjorde at jeg utviklet det. Forbannet dritt.

Ps: Sorry lang post.🤭

Det skulle ikke vært lov å selge skadelige kjemikalier for 300 kr flaska!

Der de inneholder et par kjemikalier mange kan reagere på, den ene linket jeg til kitt tidligere her.

Anonymkode: 59b2d...536

• Liker 1
Skrevet

Uten tvil Davines sin Melu. Aldri hatt så fint hår som når jeg bruker denne. Mykt og fin glans, ingen floker eller frizz. Føler det er mindre hår på børsten også. 
Davines har veldig fine produkter 😍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 16.41):

Kan du fortelle hva som er så bra med Shu Uemura? 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Redken extreme (den lilla )

Anonymkode: 630a8...520

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...