Gå til innhold

valg av trampoline

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg er på rett kategori på forumet, men prøver :)

Jeg har to barn som går på turn og skal få seg trampoline. Er det noen som har erfaring med gode trampoliner (evt hva man bør styre unna)? Ønsker en stor og stødig trampoline for hopp og triks for turnere.

Vurderer per nå en oval Trampoline North Explorer (5 meter). Eldste ønsker egentlig en kvadratisk trampoline for bedre sprett, men de er så dyre, så tror det utgår.

Anonymkode: 1d40b...b2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville kjøpt fra en seriøst forhandler. Ikke europris eller lignende. En del trampoliner er skikkelig dårlig. 
jeg hadde en fra jumpking da jeg turna og den funket veldig bra til sitt formål.

Anonymkode: 1213e...cc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal du ha noe som har kvalitet må du nok ut med litt cash.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har fra Europris og er veldig fornøyd. Hatt den i 4 år. Like god fortsatt og begge husets turnjenter er veldig fornøyde med den 

Anonymkode: 6c522...756

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ville kjøpt fra en seriøst forhandler. Ikke europris eller lignende. En del trampoliner er skikkelig dårlig. 
jeg hadde en fra jumpking da jeg turna og den funket veldig bra til sitt formål.

Ikke hørt om Jumpking før. Er de seriøse? Så de hadde rektangulære trampoliner til en ok pris ifh til andre leverandører.

AnonymBruker
Skrevet

Legger inn et svar jeg skrev i en annen tråd tidligere i vinter. 

Styr unna billigtrampolinene. Du får det du betaler for. Mange av de billige knirker som fy etter kort tids bruk og dette blir et irritasjonsmoment for både deg og naboer. Ta en titt på trampoliner fra Jumpking, Hoppeeksperten eller Berg. Har selv en trampoline fra Berg jeg er veldig fornøyd med.

Anbefaler også en med sikkerhetsnettet på utsiden av fjærene. Disse trampolinene har en beskyttelsring som går lengre inn på duken og forhindrer dermed at man tråkker ned mellom fjærene. Er man flere på trampolinen samtidig, kan de som ikke hopper sitte på beskyttelsesringen. Selvlukkende åpning i sikkerhetsnettet er også å anbefale. 

Anonymkode: 78f9a...656

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Legger inn et svar jeg skrev i en annen tråd tidligere i vinter. 

Styr unna billigtrampolinene. Du får det du betaler for. Mange av de billige knirker som fy etter kort tids bruk og dette blir et irritasjonsmoment for både deg og naboer. Ta en titt på trampoliner fra Jumpking, Hoppeeksperten eller Berg. Har selv en trampoline fra Berg jeg er veldig fornøyd med.

Anbefaler også en med sikkerhetsnettet på utsiden av fjærene. Disse trampolinene har en beskyttelsring som går lengre inn på duken og forhindrer dermed at man tråkker ned mellom fjærene. Er man flere på trampolinen samtidig, kan de som ikke hopper sitte på beskyttelsesringen. Selvlukkende åpning i sikkerhetsnettet er også å anbefale. 

Anonymkode: 78f9a...656

Takk for svar :)  Blir å legge i en del kroner for en god trampoline, gjerne 10 k + (men helst godt under 15 k)

Vurderer North Explorer fra Hoppeeksperten eller en fra Jumpking. Ikke hørt om Berg før.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har rektangulær trampoline fra outra, barna bor nesten på trampolina fra vi setter den opp til den tas ned! Vi kjøpte den på tilbud når toys r us ble lagt ned, men ser at extraleker selger de.

Anonymkode: 8931e...780

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har rektangulær trampoline fra outra, barna bor nesten på trampolina fra vi setter den opp til den tas ned! Vi kjøpte den på tilbud når toys r us ble lagt ned, men ser at extraleker selger de.

Ellers er jumpking sine veldig bra!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ellers er jumpking sine veldig bra!

Vet du om noen som har erfaring med rektangulær trampoline fra Jumpking. F eks ser hoppeeksperten sine så mye mer fancy ut, men så koster de deretter også.

AnonymBruker
Skrevet

Jumpking er veldig bra! 
Vi har nå jumpmaster, og er veldig fornøyd, selv om den er et herk å sette opp/ta ned😅

Anonymkode: 6c558...b28

AnonymBruker
Skrevet

Berg er veldig bra. 

Anonymkode: 0f0d5...fd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har north oval trampoline. Barna er fornøyd med den. Vurderte også Berg,  da vi skulle kjøpe ny.

Ser du spør om jumpking er seriøse. De har ihvertfall solgt trampoliner en god del år. Husker venninna mi hadde trampoliner derifra, og den ble kjøpt for ca 20år siden😅

Anonymkode: 5d250...54d

AnonymBruker
Skrevet

JumpKing sin største ovale 🙂🙂

Anonymkode: c0c5e...852

AnonymBruker
Skrevet

Sånn firkantet stor trampoline bør vel ikke barna bruke alene? Iaf ikke slike som de har i turnhallen her - der kommer man skikkelig høyt... Anbefaler jumpking - vet ikke om det er åpent der nå, men vanligvis kan man prøvehoppe alle modellene der. Vi er veldig fornøyd med vår ovale derfra, barna bor der omtrent nå som alle fritidsaktiviteter er stengt.

Anonymkode: c1cd5...aab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sånn firkantet stor trampoline bør vel ikke barna bruke alene? Iaf ikke slike som de har i turnhallen her - der kommer man skikkelig høyt... Anbefaler jumpking - vet ikke om det er åpent der nå, men vanligvis kan man prøvehoppe alle modellene der. Vi er veldig fornøyd med vår ovale derfra, barna bor der omtrent nå som alle fritidsaktiviteter er stengt.

Anonymkode: c1cd5...aab

Åh? Tenkte ikke det var et problem med en trampoline som selges kommersielt (ikke til bruk i en idrettshall)?

Bor langt unna, så får dessverre ikke prøvd noen trampoline, men takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Har oval fra jumpking , kjøpte den da min turnet. De har også super service. 

Anonymkode: dfe1d...4b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi har fra Europris og er veldig fornøyd. Hatt den i 4 år. Like god fortsatt og begge husets turnjenter er veldig fornøyde med den 

Anonymkode: 6c522...756

Det er likevel stor forskjell på den og de andre det snakkes om i tråden 

Anonymkode: dfe1d...4b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har North, rund, ca 3,5m.

Veldig god trampoline! Har hatt den i 4-5 sesonger, og den holder seg bra enda!

Anonymkode: ab346...600

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har North, rund, ca 3,5m.

Veldig god trampoline! Har hatt den i 4-5 sesonger, og den holder seg bra enda!

Anonymkode: ab346...600

Kjøpt på Hoppeeksperten? Hvordan er servicen der? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...