AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Jeg er en jente på 19 år som har hatt kontakt med en på 25 i en stund nå. Vi møttes for første gang for litt siden (gikk tur sammen), og etter det har vi hatt tettere og mer kontakt. Vi har planlagt å møtes igjen snart, og jeg merker at det ligger følelser der. Problemet er bare aldersforskjellen. Personlig er ikke aldersforskjellen noe jeg tenker på når jeg snakker med han. Jeg merker at han er eldre, men det påvirker ingenting i negativ retning. Det eneste er at jeg er redd for hvordan venner og familie vil reagere på aldersforskjellen, hvis dette skulle utviklet seg til noe mer. Hva tenker dere? Anonymkode: 99bb5...9e5
Milky Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Er ikke så stor aldersforskjell, det viktige er om dere passer sammen ifht modenhet osv 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Ikke bry deg om hva andre tenker, vanlig i din alder å overtenke. Drit i hva andre synes du. Anonymkode: fb71d...161 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Aldersforskjellen er innafor. Samtidig skal du være obs på at en på 25 som klaffer bedre mentalt med en på 19, enn med jevngamle, antakelig ikke er mye å samle på. Anonymkode: 58e2f...fc8 1
Brunello Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Aldersforskjellen er innafor. Samtidig skal du være obs på at en på 25 som klaffer bedre mentalt med en på 19, enn med jevngamle, antakelig ikke er mye å samle på. Anonymkode: 58e2f...fc8 Helt enig. Har aldri forstått meg på folk langt opp i tjueåra dom blir sammen med tenåringer. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 Aldersforskjellen i seg selv er ikke så stor, men jeg ville som nevnt over her vært skeptisk til en fyr på 25 som er mentalt på nivå med en tenåring. Anonymkode: 40ae7...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå