Gjest 123 eller noe Skrevet 21. mars 2021 #1 Del Skrevet 21. mars 2021 Jeg liker den floridastilen og har lyst å pynte hagen litt, men så hørte jeg dette. Er det virkelig sant? Jeg vil ikke ha masse grisete naboer med ekle forslag på døren. Folk får holde på med sitt, men jeg vil ikke dele mannen min med noen, og han deler heller ikke! Men jeg vil ha flamingoer på plenen uten at det betyr noe perverst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 21. mars 2021 #2 Del Skrevet 21. mars 2021 Kan du ikke ha flamingoer i andre farger da? Og heller ha noe annet rosa? Ellers tror jeg at det er forskjell på de som kjører full gjennomført Miami-stil som deg og de som har én rosa malplassert flamingo i hagen og en ananas i stuevinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Del Skrevet 21. mars 2021 Dette har jo vært kjent lenge, samme med hagenisser. Hørte rykter om at rød fuglekasse betyr det samme. Anonymkode: 7018c...719 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Del Skrevet 21. mars 2021 Haha!!! Nå skal jeg skaffe meg flamingo. Anonymkode: b8f18...68e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Del Skrevet 21. mars 2021 Og ananas i vinduet 😅 Anonymkode: ed458...b1d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Del Skrevet 21. mars 2021 Haha! Naboen har verdens kuleste flamingo-blomsterpotte, men har aldri tenkt at dette skulle bety noe som helst? Anonymkode: 002a2...7f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 21. mars 2021 #7 Del Skrevet 21. mars 2021 Nå for tiden bruker vel folk internett til å møte andre likesinnede, de spaserer neppe rundt i nabolag og tolker hagepynt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Del Skrevet 21. mars 2021 Ananas brukes i swingersmiljøet i kommunen her Anonymkode: e3f9a...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #9 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ananas brukes i swingersmiljøet i kommunen her Anonymkode: e3f9a...148 Samme her jeg bor. Jeg tør ikke kjøpe ananas lenger. Anonymkode: cdca4...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #10 Del Skrevet 21. mars 2021 Har to rosa flamingoer på plenen, veldig synlige, fremdeles ikke fått noe sånn type besøk 😂 Aldri hørt før nå.... Anonymkode: 15353...bdf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 22. mars 2021 #11 Del Skrevet 22. mars 2021 loveli skrev (21 timer siden): Kan du ikke ha flamingoer i andre farger da? Og heller ha noe annet rosa? Ellers tror jeg at det er forskjell på de som kjører full gjennomført Miami-stil som deg og de som har én rosa malplassert flamingo i hagen og en ananas i stuevinduet. Jeg vil helst ha rosa, og jeg ønsker meg også palmetrær i hagen(som aldri dør i det norske klimaet), og neonlys som lyser opp blomsterbedene mine på natta Har aldri vært i Miami, det er langt og vi har et lite barn + ett i planlegging, ooog det er covid-times, så det er nok en stund til vi får tatt vår forsinkede bryllupsreise dit. Derfor vil jeg gjerne pynte opp hagen min likt som der, uten at det betyr noe griseri 😄 Kanskje jeg bare skal ha det i bakhagen der kun vi kan se dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 22. mars 2021 #12 Del Skrevet 22. mars 2021 Callisto83 skrev (19 timer siden): Nå for tiden bruker vel folk internett til å møte andre likesinnede, de spaserer neppe rundt i nabolag og tolker hagepynt. Joda, men jeg vil ikke at folk skal spekulere og sladre om oss heller, vi er de nyeste i nabolaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #13 Del Skrevet 22. mars 2021 OMG vi har både rosa flamingo og ananas i vinduskarmen 😂😂😂 .....hjelp!! Dette visste jeg ikke Anonymkode: 6a1c9...009 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 22. mars 2021 #14 Del Skrevet 22. mars 2021 Haha.. bare tull jo😝 samme som den derre myten i oslo en gang i tia om att hvis man stillte kaffekoppen oppned på kafe så var det ett tegn på att man var homo og søkte pikk🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #15 Del Skrevet 22. mars 2021 Dette visste jeg ikke, haha. Er det bare sånn i Norge, eller betyr det det samme i andre land? Anonymkode: b2250...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 23. mars 2021 #16 Del Skrevet 23. mars 2021 Mannen hadde hørt det fra han fra charterfeber (rogalendingen som mistet mora i fjor, hun som skreik sånn når han tok henne med på fart og spenning i syden) ellers har jeg aldri hørt om det før. Men et googlesøk sier det samme som denne tråden - forskjellige ting. Tror jeg skal holde de flamingoene i bakhagen bare for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 23. mars 2021 #17 Del Skrevet 23. mars 2021 Nei det er bare tull. Da er jo halve Hollywood Hills swingers da isåfall. Florida også. Det er vanlig hagepynt. Samme som blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #18 Del Skrevet 23. mars 2021 Herregud jeg hater sånne interne greier som kan sette andre uvitende i et lys de ikke vil være i. Helt greit å være swingers altså, jeg og mannen har oppsøkt sexklubb flere ganger vi, men det er ikke noe jeg vil «fortelle» folk liksom og flamingo i hagen eller ananas i vinduet visste jeg ingenting om. Blir samme dumme greia som disse fargene på luer når man er ute i skauen. Ble sjekket opp av 3 forskjellige menn fordi jeg tydeligvis var singel iflg dem pga fargen på lua mi... idiotisk Anonymkode: d83b8...6ae 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 23. mars 2021 #19 Del Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Herregud jeg hater sånne interne greier som kan sette andre uvitende i et lys de ikke vil være i. Helt greit å være swingers altså, jeg og mannen har oppsøkt sexklubb flere ganger vi, men det er ikke noe jeg vil «fortelle» folk liksom og flamingo i hagen eller ananas i vinduet visste jeg ingenting om. Blir samme dumme greia som disse fargene på luer når man er ute i skauen. Ble sjekket opp av 3 forskjellige menn fordi jeg tydeligvis var singel iflg dem pga fargen på lua mi... idiotisk Anonymkode: d83b8...6ae Hvilken farge er det? Har ikke fått med meg noen av disse kodene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #20 Del Skrevet 23. mars 2021 Lunaris skrev (3 minutter siden): Hvilken farge er det? Har ikke fått med meg noen av disse kodene... Det husker jeg ikke, tror man opererer med grønn, rød og oransje eller noe. Singel, opptatt og noe annet Anonymkode: d83b8...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå