Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg en mann som SER hva som må gjøres, og når det må gjøres.

Ønsker at han bare skal "gi seg hen" og bare: "fy faen, du er den flotteste/fineste/mest sexy dama jeg noen gang har vært borti. Jeg er så heldig som har deg. Du er det beste som har hendt mitt liv. Deg skal jeg gjøre alt for..."

Og "Du er den jeg skal dele resten av livet mitt med". OG SÅ BEVISE DETTE, med små mellomrom. Små gester, og små kommentarer/tilbakemeldinger, osv.

Anonymkode: 19f79...345

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De finner du i disneyfilmer

• Liker 1
Skrevet (endret)
Spicymami skrev (4 minutter siden):

De finner du i disneyfilmer

😂

Eksen min var faktisk sånn. Jeg fant han på barneskolen. 😅 Tror de fleste damer holder godt fast i dem. Jeg trodde det var ganske vanlig å være slik jeg, til jeg kom over KG... og fikk en ny kjæreste som definitivt burde la seg inspirere mer av Disney.

Endret av McMary
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De mennene er overalt.

Man må bare tiltrekke de. 

Anonymkode: d5813...24b

• Liker 3
Skrevet
McMary skrev (1 minutt siden):

😂

Eksen min var faktisk sånn. Jeg fant han på barneskolen. 😅 Tror de fleste damer holder godt fast i dem. Jeg trodde det var ganske vanlig å være slik jeg, til jeg kom over KG... og fikk en ny kjæreste som definitivt burde la seg inspirere mer av Disney.

Jeg fant min på vgs og er rimelig fornøyd. For meg er han drømmemannen, tror jeg hadde gått dritt lei om han hele tiden skulle gi komplimenter og si sånne teite ting

virker som ts er usikker på seg selv og trenger en ekstrem form for bekreftelse. Ts det er ikke attraktivt! Bli selvsikker også deretter finner du en partner som er hyggelig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (Akkurat nå):

virker som ts er usikker på seg selv og trenger en ekstrem form for bekreftelse.

Nei, det gjør det ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det gjør det ikke.

Jo det gjør det. Hvorfor vil man ha en mann som hele tiden skal bekrefte at du er så flott og fantastisk? Jo det er fordi man tydeligvis trenger veldig mye bekreftelse

er hyggelig om en mann gjør det fra før av, men å ha det som et krav for å finne partner er utrolig rart

Skrevet

hvor finne er ett definisjon spørsmål?

spørsmålet er i hovedsak hvilke miljøer du vanker, samt den personen du er i dag, og hva du drømmer i dag. 

Skrevet
Spicymami skrev (4 minutter siden):

Jeg fant min på vgs og er rimelig fornøyd. For meg er han drømmemannen, tror jeg hadde gått dritt lei om han hele tiden skulle gi komplimenter og si sånne teite ting

virker som ts er usikker på seg selv og trenger en ekstrem form for bekreftelse. Ts det er ikke attraktivt! Bli selvsikker også deretter finner du en partner som er hyggelig

Det er da ikke å være usikker på seg selv å ønske bekreftelse på kjærlighet. Viktig å få bekreftet på ulike måter at partner elsker og begjærer deg, det holder gnisten oppe i forholdet. Noen av eksemplene til TS er overdrevne for å illustrere et poeng. Men for all del, jeg har lært at folk har forskjellig syn på dette for å si det slik. 

AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (10 minutter siden):

Jo det gjør det. Hvorfor vil man ha en mann som hele tiden skal bekrefte at du er så flott og fantastisk? Jo det er fordi man tydeligvis trenger veldig mye bekreftelse

er hyggelig om en mann gjør det fra før av, men å ha det som et krav for å finne partner er utrolig rart

Premisset ditt er feil. Du dikter i stedet for å lese. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
McMary skrev (1 minutt siden):

Det er da ikke å være usikker på seg selv å ønske bekreftelse på kjærlighet. Viktig å få bekreftet på ulike måter at partner elsker og begjærer deg, det holder gnisten oppe i forholdet. Noen av eksemplene til TS er overdrevne for å illustrere et poeng. Men for all del, jeg har lært at folk har forskjellig syn på dette for å si det slik. 

Helt enig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å få "drømmemannen" bør du kanskje begynne med å tenke hva du kan gi "drømmemannen".

Vi er litt forbi tiden der det holdt å se bra ut liksom.

Anonymkode: 0994e...d20

• Liker 2
Skrevet

Finnes ikke bare på film heldigvis, kjæresten min er ca som du beskriver, Ts. Det finnes håp. 🥰

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For å få "drømmemannen" bør du kanskje begynne med å tenke hva du kan gi "drømmemannen".

Vi er litt forbi tiden der det holdt å se bra ut liksom.

Anonymkode: 0994e...d20

Akkurat. 

Hvor finner man drømmemannen/drømmekvinnen, spør de. Og så glemmer de at det ikke handler om lokasjon, men om at de selv er usynlig på radaren til alle drømmemennene og -kvinnene, og vice versa. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...