Gå til innhold

Helsparklet vegg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp fått en vegg helsparklet, så den er jo full i støv. Har prøvd å støvsuge lett over veggen, og dratt en lett fuktet klut over. Men fremdeles er det støv på den. Prøvde å male en strek, men ble klumper med støv. 

Hvordan får jeg dette vekk? 😬

Anonymkode: a68b2...453

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du sparklet den selv?

Om du brukte et firma skal den jo være klar til bruk, ofte males det et strøk.

Anonymkode: bbc7a...2e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du sparklet den selv?

Om du brukte et firma skal den jo være klar til bruk, ofte males det et strøk.

Anonymkode: bbc7a...2e0

Har brukt firma. Jeg skal male selv. 

Er bobler noen steder og mange små hull rundtom. Så er langt fra fornøyd. Kr 8500,- rett ut vinduet! 😞 

AnonymBruker
Skrevet

Da må du klage sånn at de retter opp. Høres ut som litt slurvete arbeid. 

Anonymkode: b48a2...b10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håndverker pleier å grunne ett strøk for å se om sparklinga er bra nok.. og så flikksparkler de og grunner over igjen.

Jeg hadde dratt en tørrmopp over og grunnet.  Slipt, sparklet, slipt og grunnet igjen.

Anonymkode: 02359...c66

Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har brukt firma. Jeg skal male selv. 

Er bobler noen steder og mange små hull rundtom. Så er langt fra fornøyd. Kr 8500,- rett ut vinduet! 😞 

Sånn skal det ikke være!!

Klag!

AnonymBruker
Skrevet

Du må dra over mange ganger med en tørr mopp. Holder ikke å bare dra over en gang eller to. 

Ellers høres dette ut som dårlig utført arbeid og bortkasta penger. Er bedre og billigere å gjøre det selv. Har nettopp gjort dette selv. Det er en del jobb, og er litt krevende, men resultatet ble tilfredsstillende, til tross for at dette var første gang jeg gjorde det.

Anonymkode: a4afc...32e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du må dra over mange ganger med en tørr mopp. Holder ikke å bare dra over en gang eller to. 

Ellers høres dette ut som dårlig utført arbeid og bortkasta penger. Er bedre og billigere å gjøre det selv. Har nettopp gjort dette selv. Det er en del jobb, og er litt krevende, men resultatet ble tilfredsstillende, til tross for at dette var første gang jeg gjorde det.

Anonymkode: a4afc...32e

Ble det mange ganger med pussing og ny sparkel? Skulle tatt hele stuen men usikker på om jeg orker 🙄

Anonymkode: 8d0ff...09e

AnonymBruker
Skrevet

Da var maleren på plass igjen i går, han dukket uventet opp. Han gikk over hullene, malte to strøk (på sin regning) og veggen er ferdig. Den ble veldig fin! ☺️

Rengjorde ikke noe mer enn jeg hadde gjort, så det var ikke den store jobben! ☺️

~ Ts. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ble det mange ganger med pussing og ny sparkel? Skulle tatt hele stuen men usikker på om jeg orker 🙄

Anonymkode: 8d0ff...09e

Her pusset maleren bare en gang. Og det ble ikke så støvete som når vi har sparklet og pusset selv tidligere. Jeg ble helt overrasket over hvor lite støv det ble. Jeg ville gjort det! 🤩

~ Ts. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...