Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når begynte du isåfall å bruke det? Hvor lenge/ofte? 

Anonymkode: c1515...246

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mini er to måneder nå og h*n sitter i vippestol på badet når jeg skal dusje, på do når jeg skal 💩 og på kjøkkenet når jeg skal lage middag ☺️ Ellers blir den ikke brukt. 

Anonymkode: 82beb...2ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme som den over,veldig kjekt for å kunne gjøre andre ting uten at babyen gråter. Vi hadde en stang med leker over vår vippestol (anbefales!) så det var også veldig kjekt når babyen begynte å utforske mye.

Anonymkode: 184b4...a67

AnonymBruker
Skrevet

Ble sikkert brukt under én time tilsammen, så for oss var det bortkastet kjøp. Ikke får vi solgt den igjen heller 😅 Så og si ubrukt, og med lekestang. Koster over 2500,- nytt, men folk vil ikke gi 500,- engang. 

Anonymkode: af7f5...962

AnonymBruker
Skrevet

Er det et produkt man bør ha utenom vogn og seng så er det vippestolen. Jeg var Heeelt avhengig av den. Den fra babybjørn beveger seg også når baby beveger seg i stolen. Man kan vippe på den med foten også. Jeg hadde kolikkbaby og dette hjalp veldig. Hadde baby i stolen som avlasting når jeg dusjet, var på do, spiste, lagde mat og vi spiste middag. Kunne ikke vært foruten.

Anonymkode: b3152...720

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker den hver dag iallefall. 

Anonymkode: 6b90d...2bc

• Liker 1
Skrevet

Hadde en som ikke ble brukt, solgte den når hun var ett par mnd. Når jeg skulle dusje, gå på do, lage mat o.l. lå hun enten i vognbaggen eller på ett teppe på gulvet. 

AnonymBruker
Skrevet

Brukte nyfødtsete på tripptrappstol ved behov på kjøkkenet. Ellers lå hun på gulvet, mye bedre for motorisk utvikling. 

Anonymkode: 2924e...9ab

• Liker 4
Skrevet

Brukte den ikke som vippestol, men som nyfødt sete til Stokke stepz stolen så hun kunne sitte til bords. Det var supert synes jeg:)

AnonymBruker
Skrevet

Mini elsker den! Fremdeles i daglig bruk, og nå er han 10 mnd :) genialt for å få gått på do, tatt en dusj, og gjort litt småting. 

Anonymkode: d18f5...343

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte den frem til 6-7 måneder. Var i den det var lettest å mate tvillingene samtidig ☺

Solgte den da de ble for utålmodige og tunge for den 😅

Anonymkode: c38b9...3ae

AnonymBruker
Skrevet

Med nr 1 brukte vi den masse. Når jeg skulle dusje, på do, lage mat eller andre ting. Var mye alene med første mann siden mannen jobbet vekke. Hadde også veldig lite bad med åpen dusj-løsning; så ungen ble kliss våt hvis han lå på gulvet når jeg skulle dusje😅 
Med nr to brukte vi stolen så og si aldri. Da var mannen mer hjemme og kunne ta han dersom jeg skulle noe, og vi hadde større plass slik at det ble med naturlig at han lå på lekematte på gulvet :) 

Anonymkode: b823d...f7a

AnonymBruker
Skrevet

Vippestolen må ha vært vårt beste kjøp til baby! Det var null problem å ta seg en dusj, gå på do eller lage seg litt mat siden babyene stortrivdes oppi vippestolen. Vi brukte vippestolene helt til barna ble for tunge til å sitte oppi de. 

Anonymkode: 11adb...e3f

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte aldri det jeg, han lå på en matte på badet om jeg skulle dusje, funka fint det og følte aldri at vi hadde behov for en vippestol. Skulle jeg gjøre noe så lå han på gulvet. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte aldri vippestolen, men vi brukte derimot nyfødt sete til tripp trapp stolen veldig mye og er glad vi hadde det. Når jeg dusjet eller var på do og var alene med babyen så la jeg han på en babygym på gulvet på badet, det fungerte bedre enn vippestolen. 

Anonymkode: 19859...239

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi brukte den en god del til alle tre, ville ikke vært foruten. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke brukt mer enn noen få ganger. Baby er 6 måneder nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt en brukt vippestol på finn.no som ser og oppleves helt ny, 200 kroner:) Så får vi se da, om knotten vil i den!
Hadde enten avventet eller kjøpt en pent brukt, utrolig mye babyutstyr som aldri blir tatt i bruk som folk gjerne bare vil bli kvitt^^

Anonymkode: e9b08...6df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var avhengig av den i 8 mnd med tvillingene. Den var gull verdt! Matet dem i den, de sov i den. Og generelt fantastisk til å avlaste i. Feste på dem beltet å ta en dusj, gå på do etc. Da de ble mer mobile var det godt de var fastspent så jeg faktisk kunne gå på do og diverse. Å legge de på en matte på gulvet funket dårlig. De rullet og ålet seg vekk.

Så nei vippestol var absolutt fantastisk å ha. 

Anonymkode: 4956a...5c4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ble sikkert brukt under én time tilsammen, så for oss var det bortkastet kjøp. Ikke får vi solgt den igjen heller 😅 Så og si ubrukt, og med lekestang. Koster over 2500,- nytt, men folk vil ikke gi 500,- engang. 

Anonymkode: af7f5...962

Det er derfor man kjøper den type ting brukt. Vi kjøpte vår babybjørn med lekestang brukt, brukte den masse, og solgte den for ca samme pris som vi ga for den. 

Anonymkode: d24d8...d9e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...