Gå til innhold

Er det harry å være gravid brud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv om man bare er noen få uker på vei ?

Anonymkode: e9838...828

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det synes jeg ikke ☺️

Anonymkode: 75817...8fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HARRY? 😂

Anonymkode: 18143...8f5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var brud med baby på 3mnd på armen. 

Følte meg stolt, ikke harry. 

Kan ikke tro følelsen hadde vært annerledes om babyen lå inni magen min.. 

Anonymkode: f3044...de5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det må i så fall være i konservative kretser fordi det bærer bud om at dere gifter dere i hastverk fordi du har blitt gravid.

Anonymkode: 855e3...178

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan være en harry gravid brud. Men da er det ikke på grunn av graviditeten. 

Anonymkode: bae24...dff

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men i alle dager

Anonymkode: 7bae2...d62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er litt harry, egentlig.

For meg vekkes det tanker som dette: "Her har de planlagt bryllup og fest aldri så lenge, og så klarer de ikke å time svangerskapet LITT bedre, liksom?".  

Anonymkode: 64f1d...b7e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke! Synes det er fint å se at man forplikter seg til hverandre gjennom ekteskap når man får barn. 

Anonymkode: 57774...8ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg vekkes det tanker som dette: "Her har de planlagt bryllup og fest aldri så lenge, og så klarer de ikke å time svangerskapet LITT bedre, liksom?".  

I all verden. Mange er heldige om de i det hele tatt kan bli gravide. 

Nei, det er ikke harry, det er en seier. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For det første skjønner  jeg ikke problemet med å være noen få uker på vei i bryllupet sitt. Eneste ulempen Er alkohol og jeg håper virkelig ikke folk trenger alkohol for å kose seg og være glad i eget bryllup. 

og for det andre så viser du ekstremt liten forståelse for at for mange handler det ikke om «litt bedre» planlegging. Da kan handle om at man har prøvd i årevis. Og da ser jeg ikke akkurat for meg at man stopper opp å tenker at nå slutter vi å prøve i nesten 1 år i tilfellet jeg skulle ende med å være gravid på bryllupsdagen min.

Anonymkode: 7e42f...99b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ingen som vet det om det kun er noen få uker vel?

Anonymkode: 7cd56...437

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nå 7 mnd på vei. Det gikk det også 😂

Anonymkode: 91802...2a9

AnonymBruker
Skrevet

Prinsesse Madeleine var 3 mnd på vei da hun giftet seg med Chris O’Niell. Jeg kommer selv til å være ca 6 mnd på vei når jeg gifter meg i august og tenker ikke på det som harry. Det eneste problemet for min del blir nok å finne en ny brudekjole. Jeg kommer neppe inn i den jeg tidligere har kjøpt så det er jo litt trist. Håper også jeg ikke har så stor mage, men må bare ta det som det kommer. 

Anonymkode: f3710...d01

AnonymBruker
Skrevet

Eh, NEI! 😂

Anonymkode: f3be0...cad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Prinsesse Madeleine var 3 mnd på vei da hun giftet seg med Chris O’Niell. Jeg kommer selv til å være ca 6 mnd på vei når jeg gifter meg i august og tenker ikke på det som harry. Det eneste problemet for min del blir nok å finne en ny brudekjole. Jeg kommer neppe inn i den jeg tidligere har kjøpt så det er jo litt trist. Håper også jeg ikke har så stor mage, men må bare ta det som det kommer. 

Anonymkode: f3710...d01

Feil. Hun hadde termin i starten av mars så unnfangelsen fant etter all sannsynlighet sted på bryllupsreisen deres. Leonore ble født i slutten av februar.

Anonymkode: e9838...828

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke begynner å føde på vei opp midtgangen så tenker jeg at det går bra. 

Anonymkode: a754e...9c5

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men jeg kunne ikke tenkt meg det. Jeg vil ha en ordentlig feiring med vin til maten osv. Dessuten vet man jo ikke om man har problemer som kvalme osv. Eller hva om man spontanaborter kort tid før og må avlyse? 

Vi har planer om barn snart og vil derfor vente. Ønsker bryllup en gang mellom 6mnd-1,5år etter fødsel. 

Anonymkode: 0b865...35f

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, hetsende innhold og innhold med opphavsrett. 

Vi minner om at bilder skal legges inn som lenke, ikke som vedlegg. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...