AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Vi har avstandsforhold og sees lite pga korona. Iblant har vi også lite kontakt, kanskje annahver dag eller noe. Ofte når jeg ringer så svarer han ikke og ringer meg opp noen timer senere. Jeg synes det er vanskelig å stole blindt på dette mennesket, særlig med så lite kontakt og fysiske møter. Jeg kjenner jo selv på mangelen på fysisk nærhet, men han som mann må jo føle et dobbelt så mye savn som meg som kvinne? Hvordan kan jeg blindt stole på dette mennesket? Vi er voksne rundt 30 år og har vært i avstandsforhold i litt over ett år, av totalt 4 år sammen Anonymkode: 3e116...c11
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Jeg skjønte ikke hva du mener med at han har dobbelt savn? Anonymkode: 86776...cf6 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Ja, all forskning viser at menn har dobbelt så stort behov for nærhet som kvinner. Anonymkode: ca557...b25
Hulderen Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Hvordan er han når dere er sammen? Bærer han alltid med seg telefonen og svarer når det ringer? Eller legger han fra seg telefonen og svarer først når det passer? Det høres jo ikke ut som om han har dobbelt så stort savn som deg. Hvor mye man savner partneren er individuelt, ikke genetisk. 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjenner jo selv på mangelen på fysisk nærhet, men han som mann må jo føle et dobbelt så mye savn som meg som kvinne? OMG, du er virkelig ikke klar for et forhold. Anonymkode: d379a...b6b 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 Spør du meg, så er han UTRO! Anonymkode: 15dcb...e25 2
ErGlad Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, all forskning viser at menn har dobbelt så stort behov for nærhet som kvinner. Anonymkode: ca557...b25 Det stemmer veldig godt!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har avstandsforhold og sees lite pga korona. Iblant har vi også lite kontakt, kanskje annahver dag eller noe. Ofte når jeg ringer så svarer han ikke og ringer meg opp noen timer senere. Jeg synes det er vanskelig å stole blindt på dette mennesket, særlig med så lite kontakt og fysiske møter. Jeg kjenner jo selv på mangelen på fysisk nærhet, men han som mann må jo føle et dobbelt så mye savn som meg som kvinne? Hvordan kan jeg blindt stole på dette mennesket? Vi er voksne rundt 30 år og har vært i avstandsforhold i litt over ett år, av totalt 4 år sammen Anonymkode: 3e116...c11 Og hvordan skal telefonsamtaler hjelpe på dette doble savnet, tenker du? Pleier dere å ha telefonsex? Anonymkode: 4f3ce...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #9 Skrevet 21. mars 2021 Du må sette en klar grense på hvor lang tid det skal gå før han skal svare på telefonen. Overskrider han grensen som du har satt, så er han mest sannsynlig utro. Stol aldri på en mann som ikke svarer innen et kvarter. Hilsen mann som ser på telefonen når den ringer og tenker "herregud hva er det nå da". Jeg: Sveiver inn fiskeutstyret, vasker meg på hendene, skrur av motoren på båten for å kunne høre hva hun sier, ringer tilbake Hun: Bla bla bable, bable bla vanne blomster, Bla bla bable, bable bla , kusina til, Bla bla bable, bable bla, katten til naboen Bla bla bable, bable bla, skulle vært med frisøren Bla bla bable, bable bla en, skal vi ha poteter eller ris til fisken, Bla bla bable, bable bla, Bla bla bable, bable bla. Jeg: Poteter Hun: Bla bla bable, bable bla, Bla bla bable, bable bla, Bla bla bable, bable bla, Bla bla bable, bable bla Tore på sporet, Bla bla bable, bable bla, klippe plenen, Bla bla bable, bable bla hekken til naboen, Bla bla bable, bable bla, hva med potetmos. Jeg: Vanlige poteter går helt fint Hun: Bla bla bable, bable bla, må du være forsiktig nå da, Bla bla bable, bable bla Bla bla bable, bable bla besterfaren til Bla bla bable, bable bla druknet nesten Bla bla bable, bable bla, ihvertfall katten hans, Bla bla bable, bable bla Bla bla bable, bable bla, middag klokken seks. Jeg: jeg er hjemme til middag kjære, snakkes. Hun: Bla bla bable, bable bla Bla bla bable, bable bla Bla bla bable, bable bla Bla bla bable, bable bla Bla bla bable, bable bla jeg: snakkes (her må jeg bare legge på) Anonymkode: 6de68...1b6 7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #10 Skrevet 21. mars 2021 Hvor gammel er han? Anonymkode: a177e...c87
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #11 Skrevet 21. mars 2021 Visum skrev (4 timer siden): Det stemmer veldig godt! Ehh, nei Anonymkode: b2c28...03b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #12 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har avstandsforhold og sees lite pga korona. Iblant har vi også lite kontakt, kanskje annahver dag eller noe. Ofte når jeg ringer så svarer han ikke og ringer meg opp noen timer senere. Jeg synes det er vanskelig å stole blindt på dette mennesket, særlig med så lite kontakt og fysiske møter. Jeg kjenner jo selv på mangelen på fysisk nærhet, men han som mann må jo føle et dobbelt så mye savn som meg som kvinne? Hvordan kan jeg blindt stole på dette mennesket? Vi er voksne rundt 30 år og har vært i avstandsforhold i litt over ett år, av totalt 4 år sammen Anonymkode: 3e116...c11 Er du virkelig 30? ror jeg ikke noe på, ville tenkt 18/19 på måten du utaler deg der jeg har uthevet noe. Anonymkode: b2c28...03b 1
Gjest Alterego666 Skrevet 21. mars 2021 #13 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, all forskning viser at menn har dobbelt så stort behov for nærhet som kvinner. Anonymkode: ca557...b25 ALL forskning, faktisk.😁
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #14 Skrevet 21. mars 2021 Alterego666 skrev (1 time siden): ALL forskning, faktisk.😁 Særlig all argentinsk forskning på dypvannsfisk. Og all japansk forskning på cyberterrorisme. Men all forskning, naturligvis, har et eget kapittel om menns behov for intimitet. Anonymkode: d379a...b6b 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #15 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Særlig all argentinsk forskning på dypvannsfisk. Og all japansk forskning på cyberterrorisme. Men all forskning, naturligvis, har et eget kapittel om menns behov for intimitet. Anonymkode: d379a...b6b 🤣🤣 Anonymkode: b2c28...03b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #16 Skrevet 22. mars 2021 Han kan ikke stole blindt på deg, like lite som du kan stole blindt på han. Sammen i 4 år, avstandsforhold det siste året, hvor ofte treffes dere? Går det lang tid mellom hver gang og det finnes tilgjengelige i nærområdet nå som ting også er begrenset, ville jeg sikkert ha benyttet meg av det. Anonymkode: d5c5a...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå