AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 hei jeg er en 33 år gammel dame som ikke vet ut eller inn lenger...blir ekstremt påvirket av en vanskelig relasjon, en veninne på samme alder. jeg jobber kun 70% pga en nakkeskade som jeg sliter med. er nødt å være tilgjengelig en del kvelder fordi jeg er ansvarlig for å skaffe personale ved sykdom. synes ikke det er en veldig stressende jobb, det er ikke sånn at jeg må stille på vakt hvis ingen kan. men denne veninnen stresser meg veldig; hun ønsker tett kontakt gjennom dagen, og å prate flere ganger i uken. jeg ønsker ikke å blokkere henne eller å kutte henne ut, men å få litt fred. det er mld i alle mulige kanaler, fra sms til whatsapp. hun vil dele hver minste tanke og ha min mening...har tatt det opp med flere anledninger at det blir for mye. jeg kan bli liggende til neste dag om vi har en samtale, fordi jeg får mye nakkesmerter og ekstra hodepine. jeg har en samboer som jeg også bruker krefter på, og det er slitsomt for han og at jeg blir så medtatt av dette. prøver å «ghoste» kontakten ned på et levelig nivå, men det er blitt så ille at jeg hopper når tlf lager lyd. prøvde å skru av tlf periodevis, men det skapte problemer for andre som må ha tak i meg(kollegaer, min syke far mm). uff jeg elsker jobben min men sliter veldig med humør og energinivå pga ETT menneske. hun vil rett og slett ikke høre! har andre veninner jeg trives med, så føler meg ikke psyko heller😂 uff noen innspill settes stor pris på♥️ Anonymkode: 2d802...bc4
Jessic_a Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Hadde rett og slett blokkert. Hun er en energityv
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Jessic_a skrev (Akkurat nå): Hadde rett og slett blokkert. Hun er en energityv vi har vært venner lenge, og pleide å treffes før corona. jeg forstår at hun er ensom. jeg og min samboer måtte kutte ned på antall nærkontakter, og hun ble satt til side. jeg velger min syke før før venner. han er i risikogruppe, så jeg og samboer er enige om at han kommer først. uff har veldig dårlig samvittighet blandet med raseri😬 Anonymkode: 2d802...bc4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 syke far skulle det stå Anonymkode: 2d802...bc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå