MissLucy Skrevet 23. mars 2021 #41 Skrevet 23. mars 2021 Diamant20 skrev (2 minutter siden): Det er derfor jeg synes man kan la være. Jeg synes ikke det er behagelig jeg heller, men jeg klarer den korte tiden. ja, nå har jeg en annen mening, og den er det sikkert flere som deler. Og da er poenget mitt bare at jeg tror ikke det hjelper oppslutningen om munnbindbruk at noen er så strenge munnbindpolitibetjenter, og jeg ser ærlig talt ikke problemet med å ta på stroppene med nysprita hender. Det var bare det. 1
Hatsumomo Skrevet 23. mars 2021 #42 Skrevet 23. mars 2021 Justlooking skrev (26 minutter siden): Det er det ingen som gjør. Drar opp et velbrukt fra lomma eller veska. Og har det under haka 😂 Hvorfor smittetallene stiger? Look no further 👏🏻 8
Chiubi Skrevet 23. mars 2021 #43 Skrevet 23. mars 2021 Jeg er så lei av koronapoliti og munnbindpoliti på Facebook og KG. 5
RoseFox Skrevet 23. mars 2021 #44 Skrevet 23. mars 2021 Når jeg er litt utenfor "faresone" så kan jeg ta den ned så jeg får puste litt gjennom nesa.
Gjest 92-68 Skrevet 23. mars 2021 #45 Skrevet 23. mars 2021 (endret) . Endret 19. august 2022 av 92-68
vinterdekor Skrevet 23. mars 2021 #46 Skrevet 23. mars 2021 (endret) Har lurt på det samme! Har også lurt på hvorfor de tar munnbind opp og ned til haka hver gang de skal prate? En annen ting som for meg er underlig er hvorfor de UTEN munnbind ikke bryr seg om folk som har munnbind står og venter på dem i butikkhyllene med 1 meters avstand hvor de uten munnbind tar seg litt for god tid. De viker heller ikke når en med munnbind kommer til samme hylle samtidig som en uten munnbind. Da går de og tar det de vil og bruker den tiden de trenger. Hvorfor skal jeg som har munnbind måtte vente på dem som ikke har? Helt uforståelig. Endret 23. mars 2021 av vinterdekor Føyde til noen ord 3
Diamant20 Skrevet 24. mars 2021 #47 Skrevet 24. mars 2021 vinterdekor skrev (11 timer siden): Har lurt på det samme! Har også lurt på hvorfor de tar munnbind opp og ned til haka hver gang de skal prate? En annen ting som for meg er underlig er hvorfor de UTEN munnbind ikke bryr seg om folk som har munnbind står og venter på dem i butikkhyllene med 1 meters avstand hvor de uten munnbind tar seg litt for god tid. De viker heller ikke når en med munnbind kommer til samme hylle samtidig som en uten munnbind. Da går de og tar det de vil og bruker den tiden de trenger. Hvorfor skal jeg som har munnbind måtte vente på dem som ikke har? Helt uforståelig. Fordi man skal holde avstand uansett om man har munnbind eller ei. Og folk må få lov til å bruke den tiden de trenger. 5
Honey Dew Skrevet 24. mars 2021 #48 Skrevet 24. mars 2021 Justlooking skrev (13 timer siden): Det er det ingen som gjør. Drar opp et velbrukt fra lomma eller veska. Og har det under haka 😂 Ingen som gjør? Jeg vet om flere som gjør det. 3
Trollis Skrevet 24. mars 2021 #49 Skrevet 24. mars 2021 Hater hater hater munnbind. Sliter med å puste og bare tenke når jeg har det på. Sorry, men det glir fort ned under nesa på meg også. 3
Derfor Skrevet 24. mars 2021 #50 Skrevet 24. mars 2021 99% som bruker minnbind gjør det feil. Ser ikke poenget med munnbind. Falsk trygghet. 5
Aqila Skrevet 24. mars 2021 #51 Skrevet 24. mars 2021 opprørsk skrev (På 22.3.2021 den 18.53): Da kan du gå for gjenbrukbare munnbind i tøy som du vasker på 90 grader, og putter i en pose når du har brukt det én gang. Ja enig, men fortsatt vanskelig å puste. Virker som det er et få tall av mennesker som sliter med å puste gjennom den🧐
opprørsk Skrevet 24. mars 2021 #52 Skrevet 24. mars 2021 49 minutter siden, Aqila said: Ja enig, men fortsatt vanskelig å puste. Virker som det er et få tall av mennesker som sliter med å puste gjennom den🧐 Du trenger ikke bruke dem så lenge av gangen, bare du tar nytt munnbind hver gang. Du får en 3 pk gjenbrukbare munnbind på Zalando for 50 kr og opp. Lurt å kjøpe en 10 stk+, så har man.
norw Skrevet 24. mars 2021 #54 Skrevet 24. mars 2021 Jeg tenker at vi trenger en slags koronapatrulje som hjelper de som kløner så fælt, som oppsøker butikker og kollektivtransport. Fatter ikke at det er mulig å surre så fælt. Sett mye rart. Når folk ikke hører hva som sies tar de av MUNNbindet, når transaksjonen feiler ved kortbruk i butikken tar de av munnbindet... 😑 3
norw Skrevet 24. mars 2021 #55 Skrevet 24. mars 2021 Tovalova skrev (47 minutter siden): Folk gir vel litt faen og er lei. Følgelig tar dette flere år. Det er altfor mye dumskap ute i befolkningen. 3
norw Skrevet 24. mars 2021 #56 Skrevet 24. mars 2021 Derfor skrev (3 timer siden): 99% som bruker minnbind gjør det feil. Ser ikke poenget med munnbind. Falsk trygghet. Heller 1/5 eller lignende, som er veldig mange, om du ikke skal være veldig pirkete på bruken. 1
Viernes Skrevet 24. mars 2021 Forfatter #57 Skrevet 24. mars 2021 MissLucy skrev (21 timer siden): fordi det er klamt, varmt og ubehagelig. Må jo ha luft!! Men ikke misforstå nå! jeg er helt for at vi skal bruke munnbind, men jeg tar altså av og til en pause fra hvis jeg har flere ærend. Men da vet jeg at jeg er ren på hendene, og jeg tar bare på stroppene. Det kan være uvant de tre-fire første gangene, men så blir man vant med det og. Holder du pusten mens du har det på eller? Det er fult mulig å puste med munnbind på, hvorfor skulle det ikke vært det? Om det er varmt eller kaldt ute spiller heller ingen rolle. Puste får man. 4
Viernes Skrevet 24. mars 2021 Forfatter #58 Skrevet 24. mars 2021 Stranger12 skrev (1 time siden): For å puste vel Holder du pusten om noe kommer foran nesen din? 3
Justlooking Skrevet 24. mars 2021 #59 Skrevet 24. mars 2021 Honey Dew skrev (7 timer siden): Ingen som gjør? Jeg vet om flere som gjør det. Vær litt obs når du skal inn i en matvarebutikk feks, så ser du hvordan folk flest bruker det 😊 Det er mye bedre å holde avstand selv om det kan være vanskelig å unngå de med munnbindet på haka. De føler seg jo såå trygge 😂
Honey Dew Skrevet 24. mars 2021 #60 Skrevet 24. mars 2021 Justlooking skrev (1 time siden): Vær litt obs når du skal inn i en matvarebutikk feks, så ser du hvordan folk flest bruker det 😊 Det er mye bedre å holde avstand selv om det kan være vanskelig å unngå de med munnbindet på haka. De føler seg jo såå trygge 😂 At "folk flest" bruker munnbindet feil, betyr ikke at andre skal gjøre det. Har en lest seg litt opp og har litt vett i hodet, bruker en munnbindet på den anbefalte måten. 3
Fremhevede innlegg