AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Jeg og kjæresten min har vært i avstandsforhold siden vi ble sammen. Nå er det 6 måneder vi så hverandre sist, så ting er allerede tøft. Men vi har klart oss greit, kommuniserer daglig og begge tar initiativ til samtaler. Men jeg sliter litt. Har vært arbeidsledig i 5 måneder nå, vært på mange intervjuer men enda ikke fått noe napp. Jeg bor alene i Oslo og føler meg deprimert pga. de strenge tiltakene vi har hatt siden november. Jeg hater bransjen jeg jobber i og vil omskolere meg, men er i slutten av 20-årene så den avgjørelsen er heller ikke så lett. I det siste har jeg følt meg mindreverdig og aldri bra nok for typen. Jeg har lagt på meg 5-6 kg, og føler en press på at jeg må gå ned i vekt. Både fordi kjæresten min trener masse og er i sin beste form, men også fordi han kunne tenke seg å gå fra en jente som legger på seg under forholdet. Siden hun ikke lenger er «den samme person» han ble sammen med. Han mente også at jeg bare kunne skifte mindset og riste fra meg depresjonen. Lett for ham å si som bor i et land hvor så og si alt er åpent, har familien sin i nærheten og en trygg og stabil jobb. I tillegg snakker han aldri om vår framtid sammen, noen ganger føler jeg meg som en midlertidlig kjæreste. Jeg prøver å gjøre noe med depresjonen min. Snakke med karriereveileder, gå turer 5 ganger i uka, fylle dagene med noe meningsfullt. Allikevel føler jeg at dette ikke er bra nok for typen. Føler heller ikke at han forstår meg, og nærmest klandrer meg for den situasjonen jeg er i. Anonymkode: 3352b...c95
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 1) Skjønner ikke hvordan noen gidder avstandsforhold hvor man ikke kan sees på 6 mnd. 2) Den mannen er ikke den rette for deg, og du burde droppe ham. 3) Det er aldri for sent å sette seg på skolebenken igjen, særlig når du enda ikke har stiftet familie. Gjør det! 4) Du burde gå tur 7 dager i uken, ikke 5. Sitter du kun på ræv de siste to dagene, eller trener du utenom? You can do this ❤️ Anonymkode: 4dcec...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå