Shine21 Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Var ikke dette en reality serie for en stund tilbake, om en "dame" som het Miriam å skulle "forføre" endel mannfolk, så viste d seg at hun var mann? husker jeg så litt på det, var jo igrunnen litt sykt.. men fikk aldri med meg slutten... hva skjedde egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Jeg fulgte ikke med på serien, men fikk med meg avsløringen i siste episoden. Tror det var slik at Miriam skulle velge en av gutta til slutt som skulle være med henne på en ferie e.l., og at det endte med at vedkommende valgte å ikke være med på den turen.
Shine21 Skrevet 25. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2005 hehe, ja for hun avslørte at hun var mann?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Jepp, til stor forlystelse for de som ikke ble valgt. Den utkårede prøvde å holde maska såvidt jeg husker, men han trakk seg altså etterpå, så noen kjærlighet ble det nok ikke...bombe
nessi Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Var det ikke noen av gutta som truet med å saksøke programmet når det ble kjent at hun var mann? Spesiellt de som hadde kysset med h*n.
Gjest 1111 Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Jepp. Var noen ganske så sinna mannfolk der da ja. Leste en artikkel i ettertid at en av deltakerne hadde knust utstyr til mangfoldige tusen kroner pga sinnet etter å ha blitt lurt. Det ble ikke vist da.
Shine21 Skrevet 25. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2005 hahahhaha....vittig... sykt såklart. men vittig...
Shine21 Skrevet 25. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2005 Men rettelse. det het vist there is something about Miriam!
Gjest Violetta Skrevet 25. august 2005 #9 Skrevet 25. august 2005 Jeg synes det var et utrolig spekulativt og nedverdigende konsept, for alle de involverte. Så ikke noe særlig på den av den grunn. Synes oppriktig synd på de som ble lurt, fordi de har meldt seg på på helt feil grunnlag.
Shine21 Skrevet 26. august 2005 Forfatter #10 Skrevet 26. august 2005 hehe, ja jeg hadde sikkert blitt rimelig forbanna om det var meg, men det er jo på to vis da... hva kan man forvente i et reality tv-program... mye rart ute å går liksom.
Gjest 1111 Skrevet 26. august 2005 #11 Skrevet 26. august 2005 Jeg synes det var et utrolig spekulativt og nedverdigende konsept, for alle de involverte. Så ikke noe særlig på den av den grunn. Synes oppriktig synd på de som ble lurt, fordi de har meldt seg på på helt feil grunnlag. ← Må si meg enig.
TNode Skrevet 26. august 2005 #12 Skrevet 26. august 2005 Hoho, husker jeg så promo'n til denne serien og synes Miriam var dritlekker. Blei ikke så lekker når jeg fant ut overaskelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå