Blekkulfina Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Å holde småskole og barnehager åpne i områder med høyt smittetrykk nå er jo en kjempeeffektiv måte å stenge titusenvis av barn og deres familier inne bak husets fire vegger i ferien, rett og slett et strålende mobilitetsreduserende tiltak- UTEN å måtte stå på podiet og være streng politiker først! Bare å stålsette seg, riktig god karantenepåske dere!!😆😅🤣 7
stan Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Regner med at de fleste tar en Erna uansett i påska. 3
kvinneguide Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 stan skrev (2 timer siden): Regner med at de fleste tar en Erna uansett i påska. Det er litt verre hvis man havner i karantene. 2
Yrsa Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Ja, gleder meg! Var i karantene hele vinterferien, så ser frem til karantenepåske også..🙂🙂
Blekkulfina Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2021 Yrsa skrev (55 minutter siden): Ja, gleder meg! Var i karantene hele vinterferien, så ser frem til karantenepåske også..🙂🙂 Oh joy, en påske i fullstendig isolasjon er nok det som står øverst på ønskelisten til mange nå ja, etter X antall karantener allerede i år😅 3
Yrsa Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 Blekkulfina skrev (36 minutter siden): Oh joy, en påske i fullstendig isolasjon er nok det som står øverst på ønskelisten til mange nå ja, etter X antall karantener allerede i år😅 Så absolutt! Her i huset har vi så langt 5 karantener i lomma. Tro om det finnes en nasjonal konkurranse for karantener? Gå tur sa de, det er gøy sa de... Ikke ha noen nærkontakter sa de, #100nærkontakterHVERdagpåjobb. I ❤️ kåråna. 4
Blekkulfina Skrevet 21. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2021 Yrsa skrev (2 timer siden): Så absolutt! Her i huset har vi så langt 5 karantener i lomma. Tro om det finnes en nasjonal konkurranse for karantener? Gå tur sa de, det er gøy sa de... Ikke ha noen nærkontakter sa de, #100nærkontakterHVERdagpåjobb. I ❤️ kåråna. Såpass ja😅 Da hadde dere nok ligget godt an isåfall😅 Det rare er at jeg synes det er så forskjell fra kommune til kommune, noen stenger ned med en gang de får et par smittede, mens i kommuner med jevnt høyt, stigende smittenivå skal det visst bare skure og gå, omtrent som før corona. Så da blir det karantene på karantene da, masse usikkerhet og uforutsigbar hverdag for alle... og usikker ferie på toppen av det hele, hvor jeg knapt tør planlegge noe fordi det sikkert bare blir skrota uansett🙄 1
GrønnNellik68 Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 Vi vil ikke ha besøk i trøndelag for tiden... ha ha ha så jeg de som bestemmer skrev i dag. Vi har det fint som vi har det nå.
Anbefalte innlegg