Gå til innhold

Dominans

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann skriver.

Vanligvis handler dominans om ting innen BDSM-sfæren. For meg er det rart og noe fremmed. Men kan ikke dominans være flere ting, i hvert fall dersom vi setter anførselstegn rundt og snakker om "dominans"? Altså om en psykologisk følelse av noe kult, noe tilfredsstillende, om å være "on top of the world"?

Det kom over meg i dag. Jeg er gift, har vært det i nesten 30 år(!), med en dame jeg synes er kjempeflott. Slank, trent, smart - og en liten bitch i yrkeslivet. Hun er sjef, hun bestemmer, hun gir instrukser og sitter i møter med alskens folk. Tjener godt og gjør det bra. Og om morgenen våkner hun ved siden av meg. I dag la jeg meg over henne, skjøv nattkjolen hennes opp til midjen og knullet henne mens hun tok rundt meg og laget verdens deiligste lyder. Og mens jeg tok henne på den måten tenkte jeg at dette - dette - kjennes som "dominans". Hun er alt dette flotte jeg sa, men her i sengen ligger hun under meg og tar imot min pikk, liker det og kysser med tunge. Og med den tilfredshetsfølelsen tror ikke noe Dom/Sub-forhold kan være noe mer interessant. Kjærlighet, ja. Vanlije-sex, ja. Men med den überkule touchen av å være Sjef. *fett flir*

Er det ikke en forskjell på å ligge sammen og å pule noen/bli pult? 

Anonymkode: 77959...253

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver på en rar måte som får meg til å tenke fjortiss, ikke mann.

Anonymkode: e31d8...2da

• Liker 4
Skrevet

D I bdsm er dominans. Så usikker på hva du mener med at man kan dominere utenfor "bdsm sfæren". 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror grensen mellom vanilje og dominans kan være litt flytende. I mine øyne kan dominans være alt fra at en av oss tar litt mer kontroll i senga til full psykologisk og fysisk dominans. Det som teller, er at dere trives med den graden dere begge velger sammen. 🤗

Du beskriver en sterk kvinne som til daglig tar styringen. Men det er ingenting i veien for at du kan få være litt sjef i sengen likevel. De som blir dominert, trenger absolutt ikke være «tafatte nikkedukker» til daglig. 😉

Tilfredsheten har jeg opplevd i kose-elskover, dominans-elskover og mange andre varianter. Den tar bare litt forskjellig form. 💜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sorry mac, det er forskjell på å synes at noe er helt konge, og det å faktisk være en konge.

Men bra du kosa deg. 

Anonymkode: 895d7...b9b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå fascinasjonen.  Å se en kvinne dominere, gjerne sitte skrevs på meg, å ha utsikt ret inn i fitta henes- om hun har kær eller i det minste en truse på, kan jeg fantasere om hvordan hun ser ut uten. Det er og noe med ansikte når de sitter og har kontroll.

Å ha kontroll selv gir også en tilfreddstillelse. Uten at jeg er bdsm, tror jeg....

Anonymkode: 16b95...09e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...