AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Del Skrevet 21. mars 2021 Hei! Har hele livet hatt stor dobbelthake, typ bortsett fra når jeg har veid 65 kilo. Virker som at kroppen min synes at den viktigste plassen å ha fett på er i ansiktet. Alltid så sjalu på de som kan veie mye uten å ha dobbelthake. Dere som også er sånn dobbelthake-mennesker eller har slanket bort haka, hvor mye må dere ligge på i KG for ag haka skal forsvinne? Har gått ned 5 kg nå, men haka er fortsatt der, rikker seg ikke 😬 Frykter at jeg må helt ned til 65kg for at den skal bli mindre. Anonymkode: 9cfbf...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. mars 2021 #2 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! Har hele livet hatt stor dobbelthake, typ bortsett fra når jeg har veid 65 kilo. Virker som at kroppen min synes at den viktigste plassen å ha fett på er i ansiktet. Alltid så sjalu på de som kan veie mye uten å ha dobbelthake. Dere som også er sånn dobbelthake-mennesker eller har slanket bort haka, hvor mye må dere ligge på i KG for ag haka skal forsvinne? Har gått ned 5 kg nå, men haka er fortsatt der, rikker seg ikke 😬 Frykter at jeg må helt ned til 65kg for at den skal bli mindre. Anonymkode: 9cfbf...495 Ligger jeg under 75 kilo ish så er den betydelig mindre. Er 168 høy. Det skal sies at jeg ikke er velsignet med markerte kjevebein og derav heller ikke mye hake, så litt flytende overgang er det hos meg uansett. Er ok med det, blir veldig flink til å posere på bilder 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg har veid 42kg og fortsatt dobbelthake. Tipper den går bort hvis jeg veier 35kg Anonymkode: f3389...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Del Skrevet 22. mars 2021 Et tips fra meg er holdning! Vend deg til å holde haken 1 cm høyere og vend deg til å dytte tunga bitte litt opp i ganen. Jeg hadde en gang en undervektig venninne, men hun hadde bolle ansikt og med det en dobbel hake fikk disse tipsene av henne og det funker! Holdning har mye å si! Anonymkode: c1863...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Del Skrevet 22. mars 2021 Man sliter ikke pga dobbelthake. Det er ikke et problem Anonymkode: 54e59...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Del Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man sliter ikke pga dobbelthake. Det er ikke et problem Anonymkode: 54e59...4fd Oi, takk for at du løste problemet. Det var kjapt! Har du fortalt psykologstanden om metoden din? Anonymkode: 9e0ba...666 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 23. mars 2021 #7 Del Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 22.3.2021 den 18.27): Man sliter ikke pga dobbelthake. Det er ikke et problem Anonymkode: 54e59...4fd Selvfølgelig kan det være et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå