Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Hva kan jeg gi i gave til svigerinnen min? Tenkte rund 300 kr. Hun er 29 år. Noen forslag?
Gjest 1111 Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 -Gavekort på f.eks Glassmagasinet eller en bokhandel -En god bok -En god maskara eller annen sminke
reddelinnea Skrevet 27. august 2005 #3 Skrevet 27. august 2005 Kanskje en stor blomst. Hyggelig med blomster. De varmer godt.. Eller et gavekort, sånn at hun kan kjøpe seg noe som hun trenger. Eller jeg vet ikke jeg..
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #4 Skrevet 27. august 2005 Hva kan jeg gi i gave til svigerinnen min? Tenkte rund 300 kr. Hun er 29 år. Noen forslag? ← jeg pleier å gi det jeg selv kunne tenkt meg å få. Om ikke mottaker har en smak som helt kræsjer a..
ashera Skrevet 27. august 2005 #5 Skrevet 27. august 2005 To - tre gode vinflasker er noe som ville ha gledet meg, i alle fall. Ting fra Body Shop er også ålreit å få - dusjsåpe og body butter, f.eks. Hvis du vet hvilke merker hun bruker i sminke og hudpleieprodukter, kan du gi henne noe derfra. Samler hun på noe - bestikk, servise, glass? Du kan f.eks gi et glass av de hun samler på samt en flaske vin? Et generelt tips til "svigergaver" er å på forhånd sette seg inn i hva folk samler på eller liker. Det gjør gaven mer personlig. Til svigerinner er det dessuten lett å gå i den fella at en gir noe til begge ("hun er gift med broren min, og jeg vet hva han liker") eller til huset når det bare er den enes dag.
Mini_me Skrevet 28. august 2005 #6 Skrevet 28. august 2005 En fin CD Gavepakke fra parfymeri En god bok et tøft smykke.... ansiksmaske (eller selvpleieprodukter) + barnevakt dersom hun har barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå