AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Noen som vet om noe? Evnt hvor vi kan finne info om klubb eller hvor vi kan treffe par som er interesserte i partnerbytte? Holder selv til i Bergen. Å Google går ikke. Har forstått det sånn at alt med swingers å gjøre er veldig inside info som lukkede grupper på face etc... Hvordan finner vi de/kommer i kontakt? Anonymkode: 8a4e9...10b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Frekkulf skrev (6 timer siden): De har swingersparty i Aksdal. Haha jasså. Hvor da? Privat? Anonymkode: b4b73...068
Uredd Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 8 hours ago, Frekkulf said: De har swingersparty i Aksdal. Er vel kanskje ikke så dumt sted. Innen rekkevidde for både Bergen, Stavanger og Haugesund Jeg regner med at denne hobbyen ikke har det største medlemstallet i landet, og at det er av betydning å favne et større område for at det ikke skal bli så få på slike sammenkomster. Blir ikke mye swingers av kun et par... 1
Frekkulf Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 Uredd skrev (3 timer siden): Er vel kanskje ikke så dumt sted. Innen rekkevidde for både Bergen, Stavanger og Haugesund Jeg regner med at denne hobbyen ikke har det største medlemstallet i landet, og at det er av betydning å favne et større område for at det ikke skal bli så få på slike sammenkomster. Blir ikke mye swingers av kun et par... Har ikke vært det selv, men har en bekjent som var der en gang. Han sa det var en god fest med DJ, bar og masse folk. Ingen overstadig beruset. Så har de playrooms for de som vil stikke seg bort, mens andre gjør det der alle kan se på. Men det finnes jo mange sånne tilstelninger rundt omkring.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 Frekkulf skrev (10 minutter siden): Har ikke vært det selv, men har en bekjent som var der en gang. Han sa det var en god fest med DJ, bar og masse folk. Ingen overstadig beruset. Så har de playrooms for de som vil stikke seg bort, mens andre gjør det der alle kan se på. Men det finnes jo mange sånne tilstelninger rundt omkring. Hvordan vet du det? Hvordan finner du ut av det? Anonymkode: 8a4e9...10b
Frekkulf Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan vet du det? Hvordan finner du ut av det? Anonymkode: 8a4e9...10b Via han kompisen min som er aktiv i miljøet. Så har jeg sett de deler arrangementer på fetlife
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå