AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Det er en stor uuttalt epidemi, mine venner. Den epidemien er den transbevegelsen som lyser søte tomboys til å tro at de er FtM-trannies. Tomboys er de beste sjelevennene noen noensinne kan be om, og deres tilbakegang er en forferdelig tragedie. Maktene som ønsker å ødelegge tomboys og ikke la noe annet enn transer i kjølvannet, er sterkere enn vi hadde trodd. De er i ferd med å lykkes. Vi må redde tomboys før de blir hjernevasket og begynner på hormonbehandling. Anonymkode: c20f9...942 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Du har faktisk helt rett. Anonymkode: 853e0...f13 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Ikke i lenge siden jeg var ung, trans var fortsett en ting da og jeg visste fint hva trans var. Og jeg var en sikkelig guttejente(og er fortsatt en maskulin kvinne i dag). Men jeg visste tydelig at det var forskjell på meg og de som var trans, jeg likte å være guttete men hadde ikke noe i mot å bli kalt "hun" eller bli gruppert med jentene, selv om jeg hadde mer til felles med guttene. Foreldrene kalte meg en maskulin utgave av navnet mitt på tull noen ganger, men ikke det heller gjorde at jeg følte jeg var egentlig en gutt. Det jeg prøver å si, er at transkjønnde er ikke et problem, det er stor forskjell på å være tomboy og være født i feil kropp, og barn har bare godt å lære om det. Ingen barn skal dyttes til å skifte kjønn heller så klart, men de har godt av å lære at det finnes de som er annerledes. Anonymkode: 2bc6f...30d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå