AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Blir dere kvinner kåte av å få en creampie og gå rundt med denne hele dagen? Anonymkode: b7fcd...1d3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Nei. Men jeg vil mye heller at han kommer dypt i meg, i stede for på magen, ryggen eller ansikte. Deilig når jeg ser orgasmen rase gjennom kroppen han og han støtet på ekstra hardt 2-3 ganger. Sæden kunne jeg vært foruten. Anonymkode: 7138d...1f5 10
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Men jeg vil mye heller at han kommer dypt i meg, i stede for på magen, ryggen eller ansikte. Deilig når jeg ser orgasmen rase gjennom kroppen han og han støtet på ekstra hardt 2-3 ganger. Sæden kunne jeg vært foruten. Anonymkode: 7138d...1f5 Men sæden vil vel komme ut litt etter litt hele dagen eller har du noen triks? Anonymkode: b7fcd...1d3
Uredd Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Blir dere kvinner kåte av å få en creampie og gå rundt med denne hele dagen? Anonymkode: b7fcd...1d3 Når du en gang (kanskje) kommer dit at du har sex med en kvinne vil, du oppdage at hun er kåt lenge før det havner noe "sæd i musa" Fantasier gjør seg som regel bedre inni hodet ditt enn på nett... 41
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei. Men jeg vil mye heller at han kommer dypt i meg, i stede for på magen, ryggen eller ansikte. Deilig når jeg ser orgasmen rase gjennom kroppen han og han støtet på ekstra hardt 2-3 ganger. Sæden kunne jeg vært foruten. Anonymkode: 7138d...1f5 Enig. Typen min har alltid så lyst å komme på meg, men gjør det kun for hannes del. Gir meg ingenting, gir meg mer å se han komme når han er inni meg.. men hva gjør man ikke for sin kjære🙄 Anonymkode: 908b0...050 6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 Om du innbiller deg at damene går rundt med sæden i seg/i trusa hele dagen har du misforstått veldig! Dette er sticky og lukter - ugh! Vil tro 99 % av damene går på do/i dusjen innen 15 min etter samleie for å få tørka/dusja vekk. Nasty! 😳 Aldri om jeg hadde blitt tent av dette. Anonymkode: 48dbf...4e2 26
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #9 Skrevet 21. mars 2021 Skjønner jo at dette er en runketråd🙂 Men føler for å svare likevel. Jeg er nemlig nesten 100% sikker på at det skjer en biologisk kjemi med sæden hans inni meg. Føler jeg kjenner noe skjer inni der og jeg kommer lettere selv med sæd inni meg. Vagina og område rundt blir mer følsomt hos meg og orgasmene mine blir ofte kraftigere. Tenker at alt dette er logisk mtp reproduksjonen. Sammentrekningene i orgasmene våre hjelper jo sædcellene godt på vei😄 Anonymkode: c3e36...57a 3
M Mads Skrevet 21. mars 2021 #10 Skrevet 21. mars 2021 Jeg kjenner kvinner som tenner på dette. Kjenner en som har tatt 3-4 forskjellige på en dag uten dusj og vask 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #11 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner jo at dette er en runketråd🙂 Men føler for å svare likevel. Jeg er nemlig nesten 100% sikker på at det skjer en biologisk kjemi med sæden hans inni meg. Føler jeg kjenner noe skjer inni der og jeg kommer lettere selv med sæd inni meg. Vagina og område rundt blir mer følsomt hos meg og orgasmene mine blir ofte kraftigere. Tenker at alt dette er logisk mtp reproduksjonen. Sammentrekningene i orgasmene våre hjelper jo sædcellene godt på vei😄 Anonymkode: c3e36...57a Leste du skrev ‘hele dagen‘ nå. Hehe, foretrekker helst å ha den der mellom 30 min-1 time. Og de gangene den har ‘satt seg godt’ er det egentlig mest irriterende. MEN har også opplevd å gå og være småkåt på jobb. Om jeg hadde sex rett før, og jeg fortsatt kjenner sæden hans inni der. En blanding av irriterendes og god følelse😅🙃 Anonymkode: c3e36...57a 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #12 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men sæden vil vel komme ut litt etter litt hele dagen eller har du noen triks? Anonymkode: b7fcd...1d3 Går på do og tisser like etterpå. Så kommer alt rett i do. Ellers renner det ut i senga. Og vil ikke ha det der. Det blir ikke det inne i timesvis med mindre man legger seg med beina opp og kniper. Anonymkode: 7138d...1f5 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #13 Skrevet 21. mars 2021 Nei, synes det er ekkelt. Vil heller at han skal komme på meg enn i meg. Anonymkode: e306f...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #14 Skrevet 21. mars 2021 M Mads skrev (5 minutter siden): Jeg kjenner kvinner som tenner på dette. Kjenner en som har tatt 3-4 forskjellige på en dag uten dusj og vask 😳😳🤢 Anonymkode: 48dbf...4e2 5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #15 Skrevet 21. mars 2021 Uredd skrev (19 minutter siden): Når du en gang (kanskje) kommer dit at du har sex med en kvinne vil, du oppdage at hun er kåt lenge før det havner noe "sæd i musa" Fantasier gjør seg som regel bedre inni hodet ditt enn på nett... Får virkelig håpe det ja. Synd for kvinnen om ts durer i vei innen hun er kåt, i håp og tro på at hun skal bli kåt av at det er over. 😜 Ja det er ikke lett å vite hva man skal respondere på tråder som dette egentlig. Beklager at vi kvinner ikke kan fylle enhver fantasi... kanskje? Eller; TS, det er en deilig følelse å være nypult og godt tilfredsstilt. Ha hatt sex der man var herlig kåt og hvor man hadde det fantastisk deilig. Slikt kjenner man i kropp og hode etterpå. Mer dess mer fantastisk det var. Sæden renner imidlertid ut igjen. Vi har et selvrensende underliv vi kvinner, og går også jevnlig på toalettet. Det er derfor ikke så mye vi beholder i oss. Det går bort (skuffende?) fort. Så vil du at kvinnen skal gå og kjenne på opplevelsen, og bli kåt av det, så er det selve opplevelsen hun har under sex du bør ha fokus på. At det er en oppbygging /forspill som gjør at hun er skikkelig kåt innen penetrering, samt å "spille på lag" med henne og kroppen hennes under samleiet. Så dere begge nyter det. Da kan du oppnå det du ønsker. At hun skal tenke på det og bli kåt igjen. 😉 Anonymkode: f3623...db0 11
Gjest Tranma Skrevet 21. mars 2021 #16 Skrevet 21. mars 2021 Er du kåt nå og gått tom for noveller? 😊 Sæd i musa er kjempe digg fordi jeg blir så kåt av at han kommer. Føler det er en bekreftelse på at han synes jeg er verdt å pule, det får meg til å komme også... Meen, hvis du studerer en vagina litt så er ikke den som et rumpe hull, altså det som kommer inn kommer ut. Det har begge to til felles, men rumpa bestemmer du selv når det skal ut. Altså, spruter du en vagina full så er ikke det der hele dagen.. Det renner ut og i trusa hele dagen. Den følelsen er jeg redd flesteparten av kvinner ikke synes er sen beste... Håper ikke jeg ødela stemningen din ❤️
Gjest ABM Skrevet 21. mars 2021 #17 Skrevet 21. mars 2021 Jeg skal fortelle deg akkurat hva som gjør en kvinne kåt. Du begynner med å se henne dypt inn i øynene og fortelle henne hvor pene øyne hun har, hår, lepper, nese, det du ikke nevner er puppene, musa eller bakenden hennes. Samtidig som du gir henne komplimanger tar du hånden hennes og meg tommel, peke- og langfinger stryker du forsiktig en og en av hennes fingre..fra roten og ut til neglen og tilbake, sakte og pent. Ta deg god tid, på dette tidspunktet begynner hun å merke det så nå kan du med andre hånden stryke henne varsomt i nakken, fortsett å stryke fingrene hennes. Med mindre kvinnen er lesbisk vil hun nå strekke seg mot deg for å kysse, stikk for all del ikke tunga ned i halsen på henne og visp, myk tunge og vått...og rolig, rolig men bestemt. Glem aldri at du er mann og ikke en siklende guttunge, dette er ditt show. Nå går klærne av, du kler av henne først, plagg for plagg. Deretter kler du av deg selv, rolig g ikke vulgært, boxershortsen skal av sist. Nå er dere nakne og det du absolutt ikke gjør er å kaste deg over henne..Begynn ved føttene og kyss henne varsomt mens du stryker henne rolig med begge hender....rolig, kjærlig, men bestemt. Jobb deg oppover mot ansiktet, du unngår innsiden av lårene, musa og puppene enn så lenge. Etter noen runder opp og ned på henne kysser du henne varsomt på innsiden av lårene samtidig som du legger hånden i skrittet hennes. Følg med på pusten hennes, puster hun som en blåsebelg har du gjort jobben riktig. Nå kan du fortsette med hånden i skrittet hennes, masser varsomt men bestemt mens du strekker deg opp og kysser henne vått, vått på munnen, og husk- ingen visping med tunga ned i halsen på henne. Hvis du har valgt en kvinne med puls bør hun være kåt nå, det du skriver om er bilder fra en industri som lever av å gjøre deg kåt.
Milky Skrevet 21. mars 2021 #18 Skrevet 21. mars 2021 Gå rundt med det hele dagen? Det renner jo ut. Blir veldig kåt av å få sæd inni meg også på utsiden og se det renne ned. Men går deretter å vasker meg selvfølgelig 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #19 Skrevet 21. mars 2021 Å gå hele dagen på den måten er ubehagelig. Men jeg liker å ha sex om kvelden og ikke stå opp etterpå, og ligge under dyna og føle meg "kveldspult" og lukte sex, og så starte dagen med morgensex der heller ikke han har vasket seg. Det er noe "opprinnelig" og ekte ved det. Men etterpå MÅ jeg i dusjen. Anonymkode: a86d4...1a8 3
Gjest Airman Skrevet 21. mars 2021 #20 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Blir dere kvinner kåte av å få en creampie og gå rundt med denne hele dagen? Anonymkode: b7fcd...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå