Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..om jeg legger ut et bilde på Instagram av at jeg «bader» i snøen i bikini?

Anonymkode: 52157...b88

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Nei, selvfølgelig ikke. 

(Med forbehold om du er tilkallingsvikar og den som beslutter tilkallinger er spesielt sær).

Anonymkode: 01ba8...65c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva ville dere som foreldre eventuelt tenkt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva ville dere som foreldre eventuelt tenkt?

Det er ufattelig liten sannsynlighet for at jeg hadde fulgt en ansatt i barnehagen på instagram i utgangspunktet, men om jeg kom over et bikinibilde av ansatt på en åpen profil ville jeg tenkt at det var et uttrykk for begrenset nettvett og litt harrytendenser. 

Anonymkode: 01ba8...65c

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært vikar, hadde jeg tenkt at det er bra du ikke har noe pedagogisk ansvar for mitt barn.

Hadde du vært assistent, hadde det vært litt mer urovekkende.

Hadde du vært pedagogisk leder hadde alarmanlegget ringt hos meg, og jeg hadde tenkt du hadde vært uansvarlig og "enkel".

Hadde ikke ønsket at du skulle vært leder på mitt barns avdeling, og hadde nok snakket med deg om hvorfor du skal vise deg frem i bikini om vinteren.

Barna hadde nok oppdaget bildene etter en stund.

Anonymkode: 5e618...950

• Liker 5
Gjest Kirsebæra
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde du vært vikar, hadde jeg tenkt at det er bra du ikke har noe pedagogisk ansvar for mitt barn.

Hadde du vært pedagogisk leder hadde alarmanlegget ringt hos meg, og jeg hadde tenkt du hadde vært uansvarlig og "enkel".

Hadde ikke ønsket at du skulle vært leder på mitt barns avdeling, og hadde nok snakket med deg om hvorfor du skal vise deg frem i bikini om vinteren.

Prippen, much?

AnonymBruker
Skrevet

Unngå å legge ut noe som helst på SoMe mens du er på jobb.. da er du sikret. 

Anonymkode: 7f5f6...eaa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Støtter denne 👍🏻 Videre hadde jeg tenkt; hva slags pedagogiske verdier hadde dette kvinnemennesket forutsetning for å overføre til mitt barn.

Du har tydeligvis et så stort oppmerksomhetsbehov  pluss det at du tror andre er intr i at du bader i snøen i bikini.. vel.. det var vel hipt for noen år siden, men nå har verden sett det meste 🥱

Anonymkode: 336eb...c8a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Personlig hadde jeg ikke tenkt noe over det. Men du kan jo selv tenke over hvorfor du vil legge ut et bilde av deg selv i bikini mens du badet i snøen. Hva er hensikten/hva ønsker du å oppnå? 
Ingen som kan få sparken pga et slikt bilde, men som du ser i kommentarfeltet her og generelt på kvinneguiden finnes det mange syke mennesker, og disse kan potensielt være foreldre til barna du har ansvar for. Du kan alltids ha lukket profil på insta, da har du bedre oversikt over hvem som får se bildene dine. 

Anonymkode: d5937...122

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei som er 26 år som jobber som lærer på u.skole. Hun har åpen insta profil og legger ut lettkledde bilder stadig vekk. Det kan jo ikke være helt bra?

Anonymkode: bd4d1...32d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ike brydd meg . 

Anonymkode: 11e34...5b1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Prippen du ja

Anonymkode: 11e34...5b1

• Liker 5
Skrevet

Gjort på fritiden din - Hadde tenkt: "Sporty, det hadde jeg aldri orket selv"

Hadde det derimot vært tatt i arbeidstiden og du sprella i bikini mellom barn som leker i snøen hadde jeg vel heller tenkt: "Ups, den var ikke helt heldig, hva tenker hun på?". Og så hadde jeg forbredt meg på en underholdende tråd her på KG når en sjokkert mamma må tømme om den forferdelige ansatte.

• Liker 10
Skrevet

Du mister neppe jobben for det med mindre sjefen din er ekstremt prippen. Men det er rimelig Harry og oppmerksomhetssykt å legge ut sånne bilder da. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å ha en privat konto, da må du godkjenne hvem som følger deg og på den måten sikre at kolleger, sjefer og foreldre i barnehagen ikke får se hva du legger ut.

Anonymkode: e5a3c...bd7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, herregud. Mye pripne folk her. Jeg har åpen instaprofil, jobber i bhg på 12.året(og får høre at jeg er veldig god i jobben min både av foreldre og ansatte👍🏼), og legger ut et bikinbilde(fra beachen på Bahamas e.l «rette» elementer) av og til når jeg føler for det(ikke vulgære bilder altså, bare naturlige i den settingen). Har noen fedre som følger meg, og jeg kunne ikke brydd meg mindre🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 3d388...45e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jøss!😳

Fordommer og sneversynt. 

Og hvordan vil barnehagebarna oppdage bildene? 

Anonymkode: e19da...d79

• Liker 4
Gjest Trynefaktor
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Voldsomt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, herregud. Mye pripne folk her. Jeg har åpen instaprofil, jobber i bhg på 12.året(og får høre at jeg er veldig god i jobben min både av foreldre og ansatte👍🏼), og legger ut et bikinbilde(fra beachen på Bahamas e.l «rette» elementer) av og til når jeg føler for det(ikke vulgære bilder altså, bare naturlige i den settingen). Har noen fedre som følger meg, og jeg kunne ikke brydd meg mindre🤷🏼‍♀️ 

Hvorfor lar du fedrene følge deg? Dere skal ha et profesjonelt forhold. Da er det merkelig å ha dem på SoMe

Anonymkode: bd204...8f6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor lar du fedrene følge deg? Dere skal ha et profesjonelt forhold. Da er det merkelig å ha dem på SoMe

Anonymkode: bd204...8f6

På bygda, små forhold. Mange som har foreldre på snap, insta og div her. Det er jo kleinere om jeg blokkerer de liksom🤷🏼‍♀️ Har og vil ha åpen profil.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...