Gå til innhold

Flere som synes det er litt tiltrekkende med bestemte menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke kontrollerende menn bare så det er sagt. Men menn som tør å ta litt styringen i forholdet og innse at forholdet er to mennesker sitt og ikke alle andre sin business? 

For å ta et eksempel så kjenner jeg en dame som er gift med en hjernekirurg. Han er utrolig hyggelig og morsom og en litt sånn gammeldags gentleman. For eksempel så henter han alltid henne hvis hun har vært ute på kvelden med venner eller kolleger. Er uaktuelt at hun går hjem selv. Og hun får kose seg med noen drinker men ikke drikke seg overstadig beruset. Det er jo veldig lurt, ingen trenger å bli dritings. 

Han passer også på at de alltid spiser frokost og at ingen skipper det måltidet. Også veldig lurt synes jeg, blir selv kvalm og slapp av å gå sulten til kl 12. Jeg synes det er utrolig koselig at det finnes noen menn som passer på sin kjære på den måten og ikke bare gir en f mens de setter seg foran playstationen sin og glor i skjermen. Synes altfor mange menn er for likegyldige eller for redd til å ta noen avgjørelser for de begge. 

Hvis jeg hadde brukket armen for eksempel så hadde jeg blitt utrolig smigret hvis min mann hadde reagert med sjokk og litt sinne fordi jeg ikke hadde gitt han beskjed før. Det hadde han nok ikke gjort men det gjorde hennes. Det viser jo at man virkelig bryr seg når man reagerer.

Flere som synes det er attraktivt når menn gir det lille ekstra i forholdet?

Anonymkode: 1ef66...68c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så ikke helt i innlegget at dette er bestemte menn? Vi har vel forskjellige oppfatninger om hva det er. 

Anonymkode: c53ff...35f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei, foretrekker å være den som dominerer og styrer. Mister all interesse og lyst på noen så fort de ytrer noe som "du får ikke lov" eller skal bestemme over meg ellers 

Anonymkode: a6325...fff

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært heeelt uaktuelt at typen min henta meg hjem fra byen, jeg klarer å fikse det sjøl. Alkoholen klarer jeg å håndtere sjøl også. Vi passer på hverandre i forhold til å få i oss mat. 

Alle reagerer vel med sjokk og omsorg om kjæresten skader seg eller utsettes for fare? Litt trist om dette liksom skal være spesielt....

Anonymkode: d37da...362

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig, ts. Synes det er litt nice å bli behandlet omtrent som et barn 😂 at han liksom bestemmer litt, på en måte som er bra for meg.. og viser at han er en stabil fyr som sier hva han mener. Det viser jo bare at han er trygg i seg selv. Jeg skjønner godt hva du mener og jeg føler også at det er tiltrekkende. Kunne ikke hatt en fyr som lot meg gjøre alt mulig og som jeg hadde rundt lillefingeren.

Anonymkode: f25ab...34d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Flere som synes det er attraktivt når menn gir det lille ekstra i forholdet?

Ikke de tingene du nevner. Kjæresten min kan godt være omsorgsfull, men prøver han å bestemme om jeg skal spise frokost, gå på byen eller bruke paraply kan han bare forsvinne. 

Anonymkode: bbdc8...b3c

• Liker 11
Skrevet

Men det du beskriver handler jo ikke noe om å være en bestemt mann. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tror du mener dominerende her. Men ja det er tiltrekkende. 

Anonymkode: 4ecfd...4b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det som faktisk beskrives i HI er ikke en mann som er trygg på seg selv, men en engestelig fyr med et sykelig stort kontrollbehov. Folk som vil bestemme over mitt privatliv, er det minst tiltrekkende jeg kan tenke meg.

Anonymkode: 28a27...4c2

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Han mannen til vennlnna høres ut som en kontrollerende idiot. Skal bestemme at hun spiser frokost? og hun «får liv» å ta to tre drinker, men ikke mer? 

Han kontrollerer hva hun spiser, hva hun drikker, hvor lenge hun får være ute, hvordan hun kommer seg hjem... Høres ut som en usikker bølle, som er så redd for at hun skal ha egne meninger eller være utro at han må sjekke alt hun gjør.

Komplett turnoff for min del! Og hvis du får i hun venninna en del drinker mer enn det mr diktator lar henne innta, kan det nok hende du får høre mer av historien der også...

Anonymkode: cad65...e69

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Og «å gi det lille ekstra i forholdet» for meg betyr ikke å behandle meg som et barn! Men trekke sin del av arbeids-lasset, ta hensyn til hverandre, gjøre hverandre små tjenester og generelt vise omtanke og omsorg. Ikke opptre som en slags bedrevitende autoritær farsskikkelse.

Anonymkode: cad65...e69

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han høres usikker og kontrollerende ut. Fullstendig dealbreaker med en mann som må hente meg hver gang jeg skal ut og ta noen glass! Jeg må ha en trygg og selvsikker mann, ikke en nevrotisk type med åpenbare issues. Røde flagg overalt, hadde nesten vært bekymret for venninna mi der. Ikke misunnet henne iallfall :P

Jeg liker en selvsikker mann som kan ta noen avgjørelser for oss da, sånn si at nå har jeg booket bord til oss på denne restauranten på fredag. I stedet for å overlate absolutt alle avgjørelser til meg med "Hva vil du gjøre, hvor vil du gå, vi gjør det du vil, du bestemmer, samme for meg" som svar på alt. Sånne selverklærte snille menn, som tror at nøkkelen til en kvinnes hjerte er å legge seg ned som en dørmatte og si please tråkk på meg, jeg har ingen egen vilje og vil bare det du vil. Finnes ikke noe mer irriterende.

Så ja, ta litt kontroll og bestem og ha egne meninger, i verste fall er vi uenige og kommer frem til et kompromiss :)

Men bestem ting fordi du er trygg på deg selv, ikke ut fra kontrollbehov!!!!

Anonymkode: 6f6ef...43d

• Liker 7
Skrevet

Nei, tvert imot.

• Liker 1
Skrevet

Nei, domineredne menn som alltid skal ha sin vilje gjennom uansett om det går utover andre, er ikke noe jeg synes er tiltrekkende.

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke slike menn du snakker om. 

Men jeg liker bestemte menn i f.eks. senga. 

Anonymkode: 9392c...d01

• Liker 2
Gjest Middelmådig
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Hadde følt meg kvalt. Min frihet er ekstremt viktig for meg. Min mann og meg blir enig om hva vi syns er greit å gjøre/ikke gjøre, tar hensyn til hverandres ønsker og er god med hverandre uten å kontrollere eller bestemme over hverandre. 
Han kan godt komme å hente meg når jeg har vært ute med venninner, men bare de gangene jeg spør han om det. Det går begge veier. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om en del damer som er i forhold med dominante menn, la oss si det sånn at det ikke akkurat er frokosten hennes som er interessant å bestemme over. 

Anonymkode: d37da...362

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min sitter alltid oppe og henter meg når jeg er ute. Han er jo ikke kontrollerende for det. Heller en gentlemann 

Anonymkode: 04e22...47c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg  har alltid hatt problemer med å ta beslutninger og bestemme meg for noe. Jeg er derfor glad at mannen min tar innspill fra meg og så bestemmer han. Han er ikke kontrollerende men gjør det jeg ikke kan (så bra) og når jeg sier at han skal holde seg unna gjør han det.

At han bestemmer at jeg skal spise frokost e.l. er derimot ikke omsorgsfull men overbærende. Jeg er ikke et barn han skal oppdra.

Anonymkode: ceaaf...2eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mannen min sitter alltid oppe og henter meg når jeg er ute. Han er jo ikke kontrollerende for det. Heller en gentlemann 

Anonymkode: 04e22...47c

Ja, det som beskrives i HI er en gentleman.

Men damene her inne foretrekker menn som oppfører seg som unger. 

Anonymkode: 7bdb9...7b8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...