AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Bare nysgjerrig 😅 kjenner min hikker mange ganger i løpet av dagen, men det betyr vel bare at han øver seg på å puste? Er snart 35 uker på vei 😊 Anonymkode: 2fe65...199
solmåneogstjerner Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Lenge siden jeg var gravid, men husker at det skjedde ofte. Hvor ofte er jeg litt usikker på.
Eneri Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Begge mine var skikkelige hikkere. Med den siste kjente jeg hikke noen minutter etter hvert måltid jeg hadde de to siste månedene av svangerskapet. Diger mage, kollegene mine måtte le hver gang de spiste lunsj med meg, magen ristet og hoppet. De hikket mye som babyer også.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Jeg hadde hikkebarn, før og etter fødsel, etter var det hiking etter hver måltid. Anonymkode: bb5dc...f6f
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Jeg kjente også hikke flere ganger om dagen. Dette mønsteret fortsatte også de par første månedene etter at han ble født. Anonymkode: 441b1...95c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 Jøss, da kan det nok hende jeg får et hikke barn ja! Kan liksom ikke huske at forrige hikket så ofte, hverken inni eller utenfor magen 🙈 men sikkert bare jeg som har glemt Anonymkode: 2fe65...199
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 Med førstemann kjente jeg hikke hele tiden, han hikket hver eneste dag. Han hikket masse etter han kom ut også 😅 Men med nummer to kjente jeg bare hikke to ganger, veldig rart. Begge var gutter, og like store av størrelse. Anonymkode: fabf7...176
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 uke 36 her, hikker mye ja! han har lagt seg med hodet godt nedi også, så det regelrett kiler i bekkenområdet og jeg er ganske kilen så det er faktisk nesten plagsomt iblant haha! jordmor nevnte også det andre her nevner, at en som hikker en del i magen gjerne også hikker litt når de kommer ut og en stund fremover:) koselig å kjenne at han øver seg på livet selv når det ellers er rolig der inne, da ❤️ Anonymkode: b50d1...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå