Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har blitt igangsatt som kan dele litt erfaringer? Kjempe fint hvis noen har en fødsel som startet av seg selv og som man kan sammenligne med.

Er noen dager over termindato og på grunn av fødselsangst har igangsetting vært noe legene har tatt opp. Jeg har egentlig bare vært enda mer redd for en igangsettelse, men nå orker jeg ikke flere søvnløse netter og dager med konstant bekymring. Jeg har to små barn fra før som trenger meg, og akkurat nå lurer jeg på om det er bedre å bare få det overstått. Kommer ikke ungen snart av seg selv må jeg jo bli satt i gang uansett.... med de to andre var det bare 2,5 time cirka med aktiv fødsel og ting gikk i grunnen ganske fort. Det var jo da veldig «intenst» da, men er redd en igangsettelse skal være like ille og i tillegg vare i timevis eller dagevis i verste fall..

Anonymkode: a2d42...429

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble igangsatt med tabletter med nr 2. Ble ikke vondt før rundt 5 cm, og derfra til ungen var ute gikk det veldig fort. Fra tablettene ble tatt til fødsel var overstått gikk det totalt 7 timer, og da begynte ikke riene før etter noen timer. Lykke til!

Anonymkode: 43534...cfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...