Gå til innhold

Fikk melding av en god venn og skjønner bæret av han mener....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Følgende melding fra min veldig gode venn, som jeg har en svært flørtende tone med og som jeg bruker mye tid med:

"Hei, lurer på om vi kan snakkes i morgen? Er redd du har følt deg avvist og det har ikke vært meningen! Jeg syns det er fint hvis vi kan sette litt navn på ting. Klem til deg"

Sette navn på ting? hva mener han med det da? Jeg blir nesten engstelig....

Anonymkode: 4261e...33e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har nok lekt og flørta litt med deg, men synes du er litt for på, og styrer unna det hele ved å vri det på denne måten for å avklare at dere ikke skal bli noe mer. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
Labello skrev (7 minutter siden):

Han har nok lekt og flørta litt med deg, men synes du er litt for på, og styrer unna det hele ved å vri det på denne måten for å avklare at dere ikke skal bli noe mer. 

Jeg er uenig. Fyren skriver at han er redd hun føler seg avvist. Hadde han ønsket avvise henne så hadde han jo ikke sagt det motsatte?

Kan det ikke tenkes at han syns det er på tide å sette ord på følelser dere i mellom? Jeg hadde tatt det positivt.
(Er forøvrig mann selv)

Anonymkode: 4ed02...6de

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Følgende melding fra min veldig gode venn, som jeg har en svært flørtende tone med og som jeg bruker mye tid med:

"Hei, lurer på om vi kan snakkes i morgen? Er redd du har følt deg avvist og det har ikke vært meningen! Jeg syns det er fint hvis vi kan sette litt navn på ting. Klem til deg"

Post inne på vennskap da vet du, hvis du «ikke har aaanelse» om hva din «gode venn» mener. 

Anonymkode: af04d...818

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare spørre ham hva han mener?

Anonymkode: 1234c...e87

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er uenig. Fyren skriver at han er redd hun føler seg avvist. Hadde han ønsket avvise henne så hadde han jo ikke sagt det motsatte?

Kan det ikke tenkes at han syns det er på tide å sette ord på følelser dere i mellom? Jeg hadde tatt det positivt.
(Er forøvrig mann selv)

Anonymkode: 4ed02...6de

Jeg skjønner hva du mener, men står i det jeg opprinnelig tenkte. 

Han bygger det opp på denne måten for å si "jeg har flørta med deg, men ikke like mye som du nå flørter tilbake. Jeg skriver nå en melding, og ved å tidlig indikere at du "sikkert føler deg avvist" (uten at det er reellt), bygger jeg opp en plattform hvor jeg kan forklare at du har sikkert merka at jeg aldri flørtet seriøst". 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kom det helt ut av det blå? Har du følt deg avvist, da? Om du tenker godt etter, så vet du nok innerst inne hva dette handler om. 

Kommer det fullstendig ut av det blå, og du ikke har følt deg avvist, så hadde jeg tatt det veldig negativt at han prøver å diktere hvordan jeg skal ha følt noe. 

Anonymkode: ded53...a3f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil vel at dere skal diskutere hvor dere har hverandre.

Anonymkode: d933f...6a8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, han høres slitsom ut. 

Anonymkode: 6bec9...6aa

• Liker 9
Skrevet

Sette navn på ting = avklare hvor dere står. Sånn tolker jeg det. Virker ikke som om han har tenkt å droppe deg, da hadde han neppe brydd seg om du følte deg avvist. Mulig han har avvist deg litt, og angrer seg? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For en gjøk.

Anonymkode: 055fb...519

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Post inne på vennskap da vet du, hvis du «ikke har aaanelse» om hva din «gode venn» mener. 

Anonymkode: af04d...818

Beklager SÅ mye at dette havnet på feil forum. Er her jeg henger. Kunne like godt postet det under "vennskap" selvsagt, men det var litt ute av hodet. Må vel være lov å feilposte og hvis det er så sykt galt så flytter vel en moderator innlegget... 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For en gjøk.

Hvorfor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Herregud, han høres slitsom ut. 

Anonymkode: 6bec9...6aa

Hvorfor sier du det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor?

Eh... for å sende en sånn melding vel. En ekte mann vet hva han vil og går for det.   Enten vil han at dere skal bli sammen, og da hadde han sagt det, eller så vil han gjøre det klart at han kun ser på deg som en venn, og da ville han funnet en mer elegant metode. Og hva er poenget med å «varsle» en samtale på en så tvetydig måte? Du sier jo selv du ble stresset av det. 

• Liker 12
Skrevet

Spurte du hva han mente, ts? 

AnonymBruker
Skrevet
Labello skrev (2 minutter siden):

Spurte du hva han mente, ts? 

Ja sendte han en mld nå sent i kveld og spurte bare hva han mente. Han skrev "ønsker snakke med deg om hvor vi har hverandre" og med en slik emoji bak

🤗

Så ja, da skal vi vel snakke sammen om det, da.... hva nå enn som kommer. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja sendte han en mld nå sent i kveld og spurte bare hva han mente. Han skrev "ønsker snakke med deg om hvor vi har hverandre" og med en slik emoji bak

🤗

Så ja, da skal vi vel snakke sammen om det, da.... hva nå enn som kommer. 

Lykke til 🤗 Nå har du ikke sagt noe om forhåpninger, men håper det går den veien du ønsker! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Labello skrev (2 minutter siden):

Lykke til 🤗 Nå har du ikke sagt noe om forhåpninger, men håper det går den veien du ønsker! 

Takk :) Håper han liker meg, litt mer enn som en venn, faktisk. Vi får se :) Hvis du har rett, så skal han jo "ditche" meg, men det får jeg ta om og når det kommer..... :( 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk :) Håper han liker meg, litt mer enn som en venn, faktisk. Vi får se :) Hvis du har rett, så skal han jo "ditche" meg, men det får jeg ta om og når det kommer..... :( 

Heier på deg!! Kan godt hende at han andre som svarte litt lengre opp har rett, og jeg feil. Håper det! Det finner du fort ut 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...