Gå til innhold

Ville dere vist kjønnsorganene deres til venninner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:) 

Anonymkode: bd475...b25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vel ganske naturlig.

Skrevet

Haha, hvorfor skulle jeg det?

• Liker 3
Skrevet

Vist kukken for kompisen min? Er vel ikke homo da🤣😊

Gjest loveli
Skrevet

Ja. Alle har slikket fitta mi også og jeg har slikket dem. Ofte har vi slikkering, der vi ligger i ring og slikker hverandre til vi spruter i orgasme samtidig og alle hyler og vrir seg i orgasmerus.

Skrevet

Har vel aldri vært i den situasjonen hvor det er naturlig. Med mindre man regner med i fellesdusjer.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke uten en veldig god grunn, som for eksempel under en fødsel som kom overraskende på under en hyttetur med venninner. Kan ikke si at jeg er den type person som bare drar av meg buksa for å vise meg frem, og det er ikke mine venninner heller. Jeg bryr meg ikke om kjønnsorganet deres, og de bryr seg ikke om mitt. 

Anonymkode: bf8be...bac

• Liker 2
Skrevet

Vist den frem på symøte eller bare vært naken i fellesdusjen i badeland?

Skrevet
loveli skrev (1 minutt siden):

Ja. Alle har slikket fitta mi også og jeg har slikket dem. Ofte har vi slikkering, der vi ligger i ring og slikker hverandre til vi spruter i orgasme samtidig og alle hyler og vrir seg i orgasmerus.

Herlighet, nå følte jeg meg prippen, har ikke blottet meg en gang jeg og her har dere orgier...:ler:

AnonymBruker
Skrevet

Stikk og runk et annet sted, ts 🙄

Anonymkode: 2b742...5b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja ☺️ 

Anonymkode: 05d77...8fd

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg ingen interesse av og jeg har heller ingen interesse av å se deres. 

Anonymkode: 89f89...d8b

AnonymBruker
Skrevet
loveli skrev (7 minutter siden):

Samme her.

Vi i venninnegjengen pleier å ha overnattingsfester hos hverandre, hvor vi fniser og drikker prosecco i sexy nattøy og spiller klespoker og flasketuten peker på med masse klining, før vi går over til putekrig, og så ender det alltid som du beskriver. 

Anonymkode: 0cdbc...c86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi pleier å sende bilder to-tre ganger i uka. Det er en fin måte å vise omtanke for sine medmennesker i disse koronatider.

:rolleyes: 

Anonymkode: a468c...abe

• Liker 4
Gjest loveli
Skrevet (endret)
FrøkenMånestråle skrev (37 minutter siden):

Herlighet, nå følte jeg meg prippen, har ikke blottet meg en gang jeg og her har dere orgier...:ler:

Alle er forskjellige og har forskjellige måter å omgås venner på, det er ikke noe galt med deg. :natti:

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Samme her.

Vi i venninnegjengen pleier å ha overnattingsfester hos hverandre, hvor vi fniser og drikker prosecco i sexy nattøy og spiller klespoker og flasketuten peker på med masse klining, før vi går over til putekrig, og så ender det alltid som du beskriver. 

Anonymkode: 0cdbc...c86

Ja, er sånn det foregår her også. På tirsdager er vi bare 10 jenter, men i helgene pleier vi å være over 100 stykker. Da gjør vi det utendørs, for ringen blir så stor og pga smittevernreglene ifbm Covid.

Når vi er ute gjør vi det på Lerkendal og tar inngangspenger av kåte menn slik at de kan sitte på tribunen og se på og heie oss frem. 

Endret av loveli
AnonymBruker
Skrevet

😂😂

Anonymkode: bd475...b25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...