AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #21 Del Skrevet 21. mars 2021 Jeg tenker på han i vikings.. Et helt greit navn! Anonymkode: 322f6...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #22 Del Skrevet 21. mars 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Nei, når det kommer til å gi navn til babyEN, så er ingen "copycat". Ev. så er alle copycat, bortsett fra enkelte foreldre her på KG som finner opp nye, totalt bissarre navn da. Anonymkode: 06a93...c5e Jo, vi syntes det blir litt copycat når to andre i nær omgangskrets har gitt navnet til sin sønn nylig. Enten du synes det eller ikke Anonymkode: 375fc...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #23 Del Skrevet 21. mars 2021 Elsker det! Kjenner en 6-åring som heter Bjørn. Er den kuleste, søteste, fineste og lugneste ungen jeg vet om 😍 Anonymkode: e6801...13f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmokeyEye Skrevet 21. mars 2021 #24 Del Skrevet 21. mars 2021 Jeg synes det er fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå