Påkrevd Skrevet 20. mars 2021 #1 Del Skrevet 20. mars 2021 Det skal fryktelig mye til før jeg kategoriserer en hel gruppe mennesker som dumme, men nå begynner det snart å bli uunngåelig å holde kjeft. For «hundrede» gang har religiøse miljøer klart å dundre på med smittespredning (mer spesifikt bedehusmiljøer og muslimske samfunn) Hva er det dere driver med??? Kan dere for GUDS skyld bare roe ned samværet for en stakket stund? Slapp av. Den hellige ånd kommer sikkert til å vente på dere. Sånn dere holder på nå, tar dere livet av folk. Det er vel så langt fra Guds ord som det er mulig å komme. Fortsetter dere sånn, så bærer det rakt til kjelleren når det er deres tur. Internettkontakt er ikke forbudt for religiøse. Det er ikke nødvendig med håndspåleggelse til enhver tid. https://www.dagbladet.no/nyheter/26-smittet---hoveddelen-fra-bedehusmiljoet/73552916 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Del Skrevet 21. mars 2021 Tipper der er fordi de "stoler" på hverandre. Og tror de bare omgås hverandre. Så da er de trygg... Se vekk i fra alle som går på skole, jobber, møter venner og familie, går på butikken osv. Og siden slike menigheter ofte er mer "lukket", så trir jeg nok smittevernreglene raskt blir glemt. Og husk... det er jo bare be til Gud om å ikke bli smittet. Og blir de smittet så var det vel guds mening det også. Jeg vet om en som er i en sekt. Har 7 barn. De er jo 9 hjemme. Det øker jo risikoen enormt. 7 barn på ulike trinn, ulike grupper, ulike venner, foreldrene møter andre via jobb. Sier seg selv at når alle samles i en menighet med andre i samme situasjon at faren for smitte øker drastisk. Anonymkode: 23057...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 21. mars 2021 #3 Del Skrevet 21. mars 2021 Gud løser alt vettu, så hvis de blir smittet kommer sikkert gud og hjelper dem😝😝 Det jeg synes er morsomt er at de tror på gud men ikke på covid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg