AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Jeg lurer på om flere opplever det samme som meg. Jeg har alltid likt og hatt behov for egentid. Å være sosial uten avbrekk gjør meg sliten. Jeg har masse venner som jeg treffer mye, men feks langtur med jentene synes jeg er hyggelig, men samtidig litt utmattende. Jeg har to barn på 2 og 5. Og som barn flest er de pratsomme og sosiale. Og det er skikkelig koselig. Når vi har vært sammen fra 06 til 18 merker jeg at nå er det nok. Det er særlig det å måtte dele oppmerksomhet fra 5-åringens fortelling til 2.5-åringens konstante avbryting som gjør meg sprø! Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 4d248...286 2
Eeemil Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Ja, enda så gode og snille de er er det deilig når de tar seg en tur ut! Halvtimen med egentid på kvelden er også hellig. 3
kisskissbangbang Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 Ja, holder på å gå bananas av mangelen på aleinetid av og til. Trur deg er mer vanlig enn uvanlig å få overload av ungene sine nå og da (relativt ofte ). 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 Japp. Jeg blir helt svimmel til tider fordi de snakker så mye. Helt utmattet av alle lydene og snakkingen. Anonymkode: 206f9...d84 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 Ja, det er lyd fra vi våkner til vi legger oss. Det er uten tvil slitsomt. Å være på jobb føles innimellom som å ha fri. Det er faktisk stille der innimellom. Ingen som henger på deg på do heller Anonymkode: 9b1a5...634 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 Jeg har bare en, men kjenner at det kan være mye, ja. Innimellom er han fryktelig pratsom og har stort behov for oppmerksomhet, og han er også sånn som synger til alle døgnets tider, så det er sjelden stille her. Jeg elsker å være sammen med han, men det er fint når han leker litt alene, og det er deilig å få han i seng når kvelden kommer. Anonymkode: 9b274...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Helgene er verst når det braker løs kl 05:15 og går i ett frem til kl 21.. Anonymkode: 60220...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 Vi har to som begynner å bli ganske store, begge er i skolealder, men de skravler i ett kjør. De er også begge veldig energiske typer. I bilen kan det bli veldig intenst! Jeg blir svett i ørene ganske ofte, og har jeg en dårlig dag hender det jeg gir ganske tydelig uttrykk for det også. Anonymkode: 45d9a...8de
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 Ja! Kjenner meg igjen. Anonymkode: 7dd79...24a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 Ja, jeg elsker å være sammen med barna mine, men jeg gleder meg alltid til timene mellom deres og min leggetid. Perioden da den yngste var nyfødt og våknet til da den eldste var i seng for kvelden, holdt jeg på å gå ut av mitt gode skinn. Tid med barna gir masse glede, latter og gode følelser, men jeg blir utladet. Og jeg lader opp med egentid. Det gjør tydeligvis ikke barna. Anonymkode: 2422e...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå