AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Altså du hadde takket ja hvis du var singel. Anonymkode: 36bec...39b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Har ikke det skjedd med de fleste? Anonymkode: f6eec...dc3 7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Ja, det er vel helt normalt? Anonymkode: 938a9...f99 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 F0RUM skrev (10 minutter siden): Jepp, har skjedd. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er vel helt normalt? Anonymkode: 938a9...f99 Fortell.. Anonymkode: 36bec...39b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 Hele tiden. Samtidig tror jeg det er litt sånn at når jeg er i forhold så føles det bare som det er "missed opportunities" overalt fordi man ikke har lov til å ta det videre. Men om jeg var singel og kunne gjort akkurat hva jeg ville, så hadde jeg kanskje takket nei til dem uansett Anonymkode: 78d58...047 10
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 Ja, det har jeg. Tror vel det er helt normalt å oppleve, fra tid til annen. Er flere av de jeg fint kunne gått på date med, hadde det ikke vært for at jeg allerede har verdens fineste samboer ❤ Men om jeg ikke visste hvem han var da, og aldri hadde truffet han, så vet jeg at noen av de i alle fall, er den type mannfolk jeg kan falle for. Anonymkode: 4fabe...1df
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 Er det noen som IKKE har opplevd det? Anonymkode: e5f5c...7d4 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Nei. Jeg blir ALLTID rasende. Folk som vil sjekke opp andre får holde seg på egnede arenaer, ikke drive med de creepy desperate greiene sine blant folk. Anonymkode: 8ee85...2ec 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 Det har skjedd mange ganger, men jeg ville nok uansett takket nei til de aller fleste. I motsetning til en del andre menn, er jeg svært kresen. Anonymkode: 76a9f...2a7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 Hva slags steder er det dere blir sjekket opp? Jeg oppholder meg ikke på slike steder som det er naturlig å sjekke, utesteder og slikt. Ser ganske bra ut men har sjelden opplevd å bli sjekket opp. Er det sånn i butikken og på bussen liksom? Anonymkode: a1c61...5ed
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 Alle blir vel det? Jeg blir ikke smigret da, blir irritert. Er ikke redd for å sette de på plass heller Anonymkode: 3193b...58b 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #13 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva slags steder er det dere blir sjekket opp? Jeg oppholder meg ikke på slike steder som det er naturlig å sjekke, utesteder og slikt. Ser ganske bra ut men har sjelden opplevd å bli sjekket opp. Er det sånn i butikken og på bussen liksom? Anonymkode: a1c61...5ed Ikke akkurat butikken. Men diverse plasser. Har også blitt sjekka opp på gata. Går aldri ut. Anonymkode: 938a9...f99
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #14 Skrevet 20. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke akkurat butikken. Men diverse plasser. Har også blitt sjekka opp på gata. Går aldri ut. Anonymkode: 938a9...f99 Jeg har opplevd det i butikken og på vei til bussen. Ellers har det vel helst vært på utesteder eller spisesteder. Anonymkode: 18687...0ae
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #15 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det har skjedd mange ganger, men jeg ville nok uansett takket nei til de aller fleste. I motsetning til en del andre menn, er jeg svært kresen. Anonymkode: 76a9f...2a7 Hvis du mange ganger blir smigret av det, rimer det dårlig med at du er kresen. Og der hjelper også dårlig å være kresen, hvis du innimellom takker ja. Anonymkode: 8ee85...2ec
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #16 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva slags steder er det dere blir sjekket opp? Jeg oppholder meg ikke på slike steder som det er naturlig å sjekke, utesteder og slikt. Ser ganske bra ut men har sjelden opplevd å bli sjekket opp. Er det sånn i butikken og på bussen liksom? Anonymkode: a1c61...5ed Jobb, skole, gater, butikker, biblioteket, sykehuset mens jeg var rævdårlig(!), bussen, toget, osv. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): spisesteder Ja, den er kinkig. Særlig når det er de ansatte. Anonymkode: 8ee85...2ec
F0RUM Skrevet 20. mars 2021 #17 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fortell.. Anonymkode: 36bec...39b Har opplevd det både på jobb og på byen. Tenker at de man treffer på byen, og ved andre tilfeldige anledninger gjerne ikke vet at man er i et forhold. Skjønner derfor ikke hvorfor noen blir fornærmet 😅 Synes bare det er smigrende. På jobb visste vedkommende at jeg var i forhold, så det blir litt sleipere. Kan ikke si at jeg ikke ble smigret, da jeg synes det er litt fascinerende hvor hardt noen prøver selvom man er i et stabilt og langvarig forhold. Elsker mannen min, så ingen av delene er aktuelt - men vet jo aldri hva som hadde skjedd om man ikke hadde vært i et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #18 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ikke akkurat butikken. Men diverse plasser. Har også blitt sjekka opp på gata. Går aldri ut. Anonymkode: 938a9...f99 Må kanskje revurdere om jeg ser "ganske bra ut" da. Da jeg var 20 ble jeg sjekket om av noen kjekke gutter og noe klin gærne. Men nå som voksen utstråler jeg veldig avvisende holdning så det skal noe til å nærme seg også. Men har nok ikke blitt sjekket opp mer enn et par ganger siste femten år. Anonymkode: a1c61...5ed
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #19 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Må kanskje revurdere om jeg ser "ganske bra ut" da. Da jeg var 20 ble jeg sjekket om av noen kjekke gutter og noe klin gærne. Men nå som voksen utstråler jeg veldig avvisende holdning så det skal noe til å nærme seg også. Men har nok ikke blitt sjekket opp mer enn et par ganger siste femten år. Anonymkode: a1c61...5ed Tror det handler mer om at jeg har litt "åpen energi" og framstår som nysgjerrig på folk rundt meg. Jeg har ikke lyst til å miste min åpne tilnærming til verden, jeg har prøvd å dempe energien min og da blei jeg bare deppa. Så da får jeg heller ta noen ivrige sjekkere på kjøpet Anonymkode: 938a9...f99 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #20 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags steder er det dere blir sjekket opp? Jeg oppholder meg ikke på slike steder som det er naturlig å sjekke, utesteder og slikt. Ser ganske bra ut men har sjelden opplevd å bli sjekket opp. Er det sånn i butikken og på bussen liksom? Anonymkode: a1c61...5ed For min del: Over 90% av det er utesteder "og slikt". Restauranter, puber, nattklubber, konserter, ferier, jobbreiser, jobbfester, julebord, bursdager, vennefester, vorspiel, nachspiel osv. Jeg er glad i å gå ut Opplever sjelden å bli sjekket opp av en aktuell, normal person på gata, der går det år mellom hver gang det skjer. Alkohol er glidemiddel for sjekking. Det meste av den edru sjekkingen jeg har opplevd er sånn typ bekjente som sender en melding for eksempel. Anonymkode: 78d58...047 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå