Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Jeg fikk meg veldig nylig en kjæreste, han er helt fantastisk. Men allikevel ble jeg veldig stressa og tvilende med en gang vi bestemte oss for å bli sammen. Jeg følte ting gikk for fort egentlig, og nå «leter» jeg etter feil. Men jeg er jo også forelska og har det veldig fint med han. 
Føler på en rar måte at vi ikke kjenner hverandre godt nok til å være kjærester, men samtidig datet vi i 3 mnd. Jeg liker han jo egentlig veldig godt, men er forvirret nå. Nesten som om jeg virkelig vil, men bare ikke akkurat nå... trenger råd :( 

vi er begge i 20-årene 

Anonymkode: fbb22...af4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tar tid å "vokse sammen" med en kjæreste. Ha litt is i magen. Alle har feil, men det handler om å bygge intimitet og å kunne ha en god tone sammen. 

Anonymkode: 7517e...34d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei 

Jeg fikk meg veldig nylig en kjæreste, han er helt fantastisk. Men allikevel ble jeg veldig stressa og tvilende med en gang vi bestemte oss for å bli sammen. Jeg følte ting gikk for fort egentlig, og nå «leter» jeg etter feil. Men jeg er jo også forelska og har det veldig fint med han. 
Føler på en rar måte at vi ikke kjenner hverandre godt nok til å være kjærester, men samtidig datet vi i 3 mnd. Jeg liker han jo egentlig veldig godt, men er forvirret nå. Nesten som om jeg virkelig vil, men bare ikke akkurat nå... trenger råd :( 

vi er begge i 20-årene 

Da ser du hvordan det går. Dere er "bare" kjærester. Om det skulle vise seg å være feil,kan du gjøre det slutt. Noe spesielt som får deg til å tvile?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Svartfugl skrev (18 minutter siden):

Da ser du hvordan det går. Dere er "bare" kjærester. Om det skulle vise seg å være feil,kan du gjøre det slutt. Noe spesielt som får deg til å tvile?

Det er ikke noe konkret. Men jeg er veldig forsiktig og bruker litt tid på å komme inn i relasjoner... men han er en kjempebra fyr og jeg er stolt over å fortelle om han til venner og familie. Er kanskje i en liten kneik akkurat nå bare 

ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noe konkret. Men jeg er veldig forsiktig og bruker litt tid på å komme inn i relasjoner... men han er en kjempebra fyr og jeg er stolt over å fortelle om han til venner og familie. Er kanskje i en liten kneik akkurat nå bare 

ts 

Det er lurt å være forsiktig. Ikke alle er den man tror de er. Prøv å kosedeg, men vær obs på ugreie ting i tilfelle det er noe i det du kjenner på. Men du er forelska da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ts 

Det er DU, Ts, som setter farten i eget liv. Synes han at det er på tide å møte slekt og venner? Ok. Da synes han det. Dersom du ikke synes det så setter du grenser. Å være i et forhold handler om å sette grenser. Altfor mange lar sine barn tro at et forhold er et «vi». Et forhold er to mennesker som forblir individer med egen intimsone og egne prioriteringer og som ønsker å tilbringe deler av livet sammen. 

Anonymkode: b116f...825

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei 

vi er begge i 20-årene 

Du høres ut som meg da jeg fikk min første kjæreste. Det gikk altfor fort, og jeg rakk ikke å utvikle følelser, før han gikk videre til neste steg. Etter tre år ble det slutt, det kunne like gjerne vært slutt hele veien.

Hadde vært ærlig om at det gikk for fort, og at enten må han slakke ned, eller så kan dere like godt gjøre slutt.

Og jo, et forhold skal være et vi. Derfor er det så viktig at begge er med, ikke bare den ene, som du beskriver. 

Anonymkode: 2d95e...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...