AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Hei. Som uendelig mange andre jenter lurer på, holder jeg på å bli gal. En kollega og jeg har funnet tonen. Vi har i noen år nå hatt en kjempe kjemi. Vi tuller, flørter og har det gøy på ett vennskapelignivå på jobb. Vi gir hverandre mye oppmerksomhet. Begge har blitt single, han i fjor og jeg nylig. Fra å være gode kolleger og «kompiser» på jobb, har dette utviklet seg til at vi har møttes utenfor jobb. Den seksuelle spenningen har virkelig bygget seg opp og vi har hatt sex mange ganger, hengt sammen, gjort aktiviteter sammen, laget middag sammen, overnattet hos hverandre etc. Her om dagen kysset han meg på jobb flere ganger. vi var i utgangspunktet begge ute etter sex og spenning, men nå har det blitt litt mer enn akkurat det. Jeg hadde aldri brukt så mye tid på en mann dersom jeg bare var ute etter sex, noe jeg har erfaring med fra før. Jeg klarer ikke holde følelsene inne lenger, jeg har begynt å få følelser og lurer på om han har det samme. Når vi er sammen er det som at alt bare stopper opp. Kjemien er voldsom. Han møter meg på så innmari mange ting jeg har savnet i det forholdet jeg har vært i. Vi har snakket litt om hva vi mener er viktig å bli møtt med. Begge mener nærhet og kommunikasjon er viktig. Ellers er det litt tidlig og skummelt å snakke om disse tingene enda. Han gav uttrykk for i starten at han vil leve livet og er på tinder. Jeg derimot har sagt at jeg ikke gidder det tindergreine. Jeg er en dame som er ærlig og rett på sak, noe han har sagt at han digger. Ting har gått fra å ha en enorm seksuell kjemi til mye fysisk nærhet og at vi gjør andre ting enn bare å hoppe i køya. Han gir meg blikk, tar på meg og gir meg den gode følelsen og jeg deg samme tilbake. Vi har laget middag sammen, sovet sammen i flere dager etc. Begge er veldig opptatt av egentid og blir slitne av å være så himla sosiale. Grunnet jobben vi har. Vi kan begge beskrives som introverte hjemme og ekstrovert på jobb. Når vi er sammen har vi ikke ett behov for å hele tiden snakke sammen. Stillheten føles naturlig og ikke klein. Det er en utrolig deilig følelse. Når vi ikke er sammen er kontakten litt sånn halvveis. Vi kan snappe og ha artige samtaler, men det er litt sånn av og på. Jeg som han trenger tid for meg selv. Han svarer alltid hvis jeg spør om noe og reagerer på ting jeg evt legger ut. hva i all verden vil han? Jeg holder på å bli gal😂 Anonymkode: 0b121...8dd
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Kjære deg ser du det ikke sjøl? Du snakker jo som om dere er i starten av et forhold. Det er jo tydelig at dere har noe sammen. Hvor gamle er dere da? Anonymkode: 98b8f...a9c
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Er dere ikke sammen da? Eller gir du kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha deg??? Spør han rett ut da. Anonymkode: 7c6b8...d93 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 Du får spørre han. Anonymkode: eea3e...9a3 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 linzey skrev (6 minutter siden): I starten på 30 årene begge to. Trodde du var i tenårene siden du omtalte deg selv som en jente. 🤔 Anonymkode: 2eb2e...b0e 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er dere ikke sammen da? Eller gir du kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha deg??? Spør han rett ut da. Anonymkode: 7c6b8...d93 Skriver ikke TS at han er på tinder? Merkelig kjæresteoppførsel i så fall. Anonymkode: 686be...96a 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trodde du var i tenårene siden du omtalte deg selv som en jente. 🤔 Anonymkode: 2eb2e...b0e Jente/dame, samma det. Anonymkode: 0b121...8dd
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Det har kun gått 1 1/2 mnd. Anonymkode: 0b121...8dd
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 linzey skrev (21 minutter siden): I Litt seint å slette/endre innlegget ditt etter at det allerede er sitert. Det blir liksom litt for dumt...😅 Anonymkode: 2eb2e...b0e
Uredd Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 Det er nok i overkant å forvente at noen her skal vite hva han vil noe mer enn deg... All informasjon vi kan basere vår vurdering på, er jo fra deg allikevel. Basert på det du sier er han jo tydelig interessert. Hvor han vil videre vet jo han, så det er bare å spørre. Hvis nå er der at du ønsker å erklære dere som par og vil ha han av Tinder, så er det vel det riktige å fortelle ham dette. Dere må rett og slett ta praten.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Som uendelig mange andre jenter lurer på, holder jeg på å bli gal. En kollega og jeg har funnet tonen. Vi har i noen år nå hatt en kjempe kjemi. Vi tuller, flørter og har det gøy på ett vennskapelignivå på jobb. Vi gir hverandre mye oppmerksomhet. Begge har blitt single, han i fjor og jeg nylig. Fra å være gode kolleger og «kompiser» på jobb, har dette utviklet seg til at vi har møttes utenfor jobb. Den seksuelle spenningen har virkelig bygget seg opp og vi har hatt sex mange ganger, hengt sammen, gjort aktiviteter sammen, laget middag sammen, overnattet hos hverandre etc. Her om dagen kysset han meg på jobb flere ganger. vi var i utgangspunktet begge ute etter sex og spenning, men nå har det blitt litt mer enn akkurat det. Jeg hadde aldri brukt så mye tid på en mann dersom jeg bare var ute etter sex, noe jeg har erfaring med fra før. Jeg klarer ikke holde følelsene inne lenger, jeg har begynt å få følelser og lurer på om han har det samme. Når vi er sammen er det som at alt bare stopper opp. Kjemien er voldsom. Han møter meg på så innmari mange ting jeg har savnet i det forholdet jeg har vært i. Vi har snakket litt om hva vi mener er viktig å bli møtt med. Begge mener nærhet og kommunikasjon er viktig. Ellers er det litt tidlig og skummelt å snakke om disse tingene enda. Han gav uttrykk for i starten at han vil leve livet og er på tinder. Jeg derimot har sagt at jeg ikke gidder det tindergreine. Jeg er en dame som er ærlig og rett på sak, noe han har sagt at han digger. Ting har gått fra å ha en enorm seksuell kjemi til mye fysisk nærhet og at vi gjør andre ting enn bare å hoppe i køya. Han gir meg blikk, tar på meg og gir meg den gode følelsen og jeg deg samme tilbake. Vi har laget middag sammen, sovet sammen i flere dager etc. Begge er veldig opptatt av egentid og blir slitne av å være så himla sosiale. Grunnet jobben vi har. Vi kan begge beskrives som introverte hjemme og ekstrovert på jobb. Når vi er sammen har vi ikke ett behov for å hele tiden snakke sammen. Stillheten føles naturlig og ikke klein. Det er en utrolig deilig følelse. Når vi ikke er sammen er kontakten litt sånn halvveis. Vi kan snappe og ha artige samtaler, men det er litt sånn av og på. Jeg som han trenger tid for meg selv. Han svarer alltid hvis jeg spør om noe og reagerer på ting jeg evt legger ut. hva i all verden vil han? Jeg holder på å bli gal😂 Anonymkode: 0b121...8dd Du må spørre han. Anonymkode: f86cb...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå