Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare 5 venner og kjæresten min. Jeg føler meg så utrolig ensom. Ingen forstår hvordan det er å være så ensom. Barna mine er på skolen hver dag og da er jeg på jobb. Det er så ensomt. 

Anonymkode: 79cd1...0e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok nå....

Anonymkode: 342aa...14e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare en venninne og er singel. Har jo valgt litt selv å ikke ha så mye kontakt med andre, hadde ikke tid da barna var små og nå jobber jeg 100%. Vi er nok flere i samme båt. Har to barn i småskolen da. 
Jeg føler meg faktisk ikke ensom når jeg har tilgang til internett. 

Anonymkode: a2cb2...132

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har bare 5 venner og kjæresten min. Jeg føler meg så utrolig ensom. Ingen forstår hvordan det er å være så ensom. Barna mine er på skolen hver dag og da er jeg på jobb. Det er så ensomt. 

Med 5 venner, kjæreste og barn bør du klare å gjøre noe med ensomheten din...

Anonymkode: 432fa...0c3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke morsomt, barnslig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 28 venner, nær slekt på ca 60 personer, 15 kolleger, 3 barn, ektemann og noen gode naboer, er så ensom og alene, livet er tøft.. 

Anonymkode: 3bc30...529

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har bare en venninne og er singel. Har jo valgt litt selv å ikke ha så mye kontakt med andre, hadde ikke tid da barna var små og nå jobber jeg 100%. Vi er nok flere i samme båt. Har to barn i småskolen da. 
Jeg føler meg faktisk ikke ensom når jeg har tilgang til internett. 

Helt enig med meg selv her. Det er hyggelig å være i eget selskap. Luksus for meg 😄

Skrevet

Du har mann, barn og fem venner. Du er heldig! Hold en fest for de alle og fortell dem alle hvor viktige de er for deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...