Gjest Gitte Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 (endret) har hørt den på radioen maaange ganger nå... dem synger no sånt som "don't call baby, don't fall baby.." ganske rask sang, tror det er flere som synger... anyone? Endret 25. august 2005 av Gitte
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Hmm.. er ikke det de tre jentene da mon tro? Husker ikke hva de heter jeg heller...
Gjest Gitte Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 nei fysj fysj.. ikke anastacia... den er grusom. uff.. blir så frustrert når jeg ikke finner ut hvem sang det er!! og tror det er no mannfolk innblandet der.. det er ikke en typisk bpyband sang, og ikke løøøve-kliss... ååh.. *leite*
Arwen Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Husker du ikke mer fra teksten da - kan jo være sugar babes...
Gjest Gitte Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 det er definitivt ikke sugar babes. de hater jeg, så tviler... don't call baby, don't fall baby... <et eller annet> baby.. husker ikke jeg... ååh.. syns å huske noen på radioen sa den het don't call, men får ingen treff...
Arwen Skrevet 28. august 2005 #7 Skrevet 28. august 2005 You know I don't belong to you It's time you knew I'm not your baby I belong to me So don't call me baby? i så fall er det atomic kitten, men du liker kanskje ikke de heller?
Gjest gjest1 Skrevet 28. august 2005 #8 Skrevet 28. august 2005 Nei det der var 5th avenue eller noe!
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2005 #9 Skrevet 29. august 2005 Jeg tenkte på de norske, jeg. Lillyjets eller Lillyets eller hva de heter...
Gjest Gitte Skrevet 30. august 2005 #10 Skrevet 30. august 2005 (endret) nei.. det er den "i'm going down, I'm going under.." grusom sang, som lillyjets (?) har.. Og den "don't call me baby" er 5th avenue. og de synger "don't call" som i "ikke ring" i denne sangen, de sa det på radioen her sist jeg hørte den, men fulgte ikke godt nok med. Tror den hadde et ganske kort navn.. Jeg blir gal.. og tror det er mannfolk og kvinnfolk som synger sammen, ikke hver for seg, annenhver gang, men sammen Og arwen; nei, liker ikke atomic kitten Endret 30. august 2005 av Gitte
Gjest Hel Skrevet 30. august 2005 #11 Skrevet 30. august 2005 Det er Madison Avenue som synger Don't Call Me Baby.
Gjest Gitte Skrevet 30. august 2005 #12 Skrevet 30. august 2005 hehe ja det er det vel.. burde jeg jo visst, det er det eneste resulatet du får om du søker på "don't call" på bearshare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå