Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har hørt den på radioen maaange ganger nå... dem synger no sånt som "don't call baby, don't fall baby.." ganske rask sang, tror det er flere som synger...

anyone?

Endret av Gitte
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. er ikke det de tre jentene da mon tro? Husker ikke hva de heter jeg heller...

Skrevet

nei fysj fysj.. ikke anastacia... den er grusom.

uff.. blir så frustrert når jeg ikke finner ut hvem sang det er!!

og tror det er no mannfolk innblandet der.. det er ikke en typisk bpyband sang, og ikke løøøve-kliss... ååh.. *leite*

Skrevet

Husker du ikke mer fra teksten da - kan jo være sugar babes...

Skrevet

det er definitivt ikke sugar babes. de hater jeg, så tviler... don't call baby, don't fall baby... <et eller annet> baby.. husker ikke jeg... ååh.. syns å huske noen på radioen sa den het don't call, men får ingen treff...

Skrevet

You know I don't belong to you

It's time you knew I'm not your baby

I belong to me

So don't call me baby?

:digge:

i så fall er det atomic kitten, men du liker kanskje ikke de heller? :ler:

Skrevet

Jeg tenkte på de norske, jeg. Lillyjets eller Lillyets eller hva de heter...

Skrevet (endret)

nei.. det er den "i'm going down, I'm going under.." grusom sang, som lillyjets (?) har..

Og den "don't call me baby" er 5th avenue. og de synger "don't call" som i "ikke ring" i denne sangen, de sa det på radioen her sist jeg hørte den, men fulgte ikke godt nok med. Tror den hadde et ganske kort navn.. Jeg blir gal.. :frustrert:

og tror det er mannfolk og kvinnfolk som synger sammen, ikke hver for seg, annenhver gang, men sammen :P

Og arwen; nei, liker ikke atomic kitten :P

Endret av Gitte
Skrevet

Det er Madison Avenue som synger Don't Call Me Baby.

Skrevet

hehe ja det er det vel.. burde jeg jo visst, det er det eneste resulatet du får om du søker på "don't call" på bearshare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...