Gjest Hel Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Tror du disse er vanskelig ut å gå med? Mener med tanke på tykkelsen av hælen da. Har utrolig lyst på de men er usikker på om jeg hadde klart å gå i de.. Jeg takler hæler men ikke hvis de er for tynne. Men jeg blir ikke enig med meg selv så jeg trenger flere meninger.
Gjest Xavia Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Jeg synes da ikke de hælene var så utrolig tynne... Men høye, ja det var de!
Morea Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 For min del kommer det like mye an på lesten på skoen som hælene. Noen med høye hæler er helt greie å gå med, med andre kjennes det ut som om noen har satt fyr på fotsålene dine... Det var veldig høye hæler, men dersom det er til festbruk bør det gå greit.
Gjest Hel Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Ja.. de er ganske høye.. 10 cm. Tror jeg kjøper de jeg... hihi
Gjest Bøllefrøet Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 De så ikke så vanskelig ut å gå på, men jeg tror nok de er VONDE å gå på.. hehe.. Det er hvertfall sånn for meg, at hvis hælen er over en viss lengde så får man forferdelig vondt under foten etter bare noen minutter Veldig synd, for de lekreste skoene har ofte såpass høy hæl.. Fine sko forresten..
Gjest 1111 Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Ikke vanskelig, men vondt, er helt enig med Missa.
Gjest Gitte Skrevet 25. august 2005 #7 Skrevet 25. august 2005 enig enig, er ikke vanskelig å gå på høye tynne hæler, men når de blir såpass høye blir det veeldig vondt under tåballen. auau.. er bare trening å gå på høye tynne heler..
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2005 #8 Skrevet 25. august 2005 De var tøffe, men er garantert vonde. Slike sko bruker jeg stort sett med litt vin innabords
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #9 Skrevet 25. august 2005 Kjempefine sko, men hvis du skal bruke dem ute på by'n og ikke er vant med såpass tynne hæler bør du øve til du kan gå med dem. Det hjelper ikke med lekre sko hvis man ikke behersker hælene på dem, ikke sant? Og med hensyn til høyden og det at du vil få vondt under fotsåla av å gå med hele vekten din der i timevis - kjøp "party feet" - silikoninnlegg til skoen. Litt bedre blr det i hvert fall. men som sagt: gå med skoene endel så du klarer å gå ordentlig på dem - ellers vil du se ut som ei ku eller kråke, og det vil du vel ikke?
Hu i Svingen Skrevet 25. august 2005 #10 Skrevet 25. august 2005 Og med hensyn til høyden og det at du vil få vondt under fotsåla av å gå med hele vekten din der i timevis - kjøp "party feet" - silikoninnlegg til skoen. Litt bedre blr det i hvert fall. ← Jepp, de er kjempefine! Eneste problemet med smale hæler er egentlig brostein og annet ujevnt underlag. Hadde smale hæler på et bryllup på Akershus festning, og trodde jeg aldri skulle komme meg de ca. 300 metrene fra kirken til lokalet - da så jeg ut som en kråke ja...
Gjest Brunetten_ Skrevet 26. august 2005 #11 Skrevet 26. august 2005 De var tøffe, men er garantert vonde. Slike sko bruker jeg stort sett med litt vin innabords ← Samme her. Med litt vin innabords så merker man ikke smerten.
~sikka~ Skrevet 26. august 2005 #12 Skrevet 26. august 2005 Ikke for tynne nei - men enig med de andre - kjøp partysåler. Det kan også hende at du får litt vondt i ankelen fra å bruke dem, det er min erfaring med så høye hæler.
Amalthea Skrevet 26. august 2005 #13 Skrevet 26. august 2005 Partysåler!? Genialt! Hvor kjøper man disse? i de fleste skobutikker?
Gjest lilletroll Skrevet 26. august 2005 #14 Skrevet 26. august 2005 De klarer du fint å gå med bare du trener litt først. All gåing i høye hæler er trening. Lykke til :-D
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2005 #15 Skrevet 26. august 2005 Partysåler!? Genialt! Hvor kjøper man disse? i de fleste skobutikker? ← Jeg kjøpte mine på apotek i Roma, men det va Scholl så jeg går utfra at du kanskje kan få dem på apotek her hjemme også... ellers hender det vel at skobutikker også har sånne...?
Gjest Hel Skrevet 26. august 2005 #16 Skrevet 26. august 2005 Blir visst ikke de skoene alikevel. Ble så oppslukt i de at jeg glemte å sjekke om de hadde min størrelse og det hadde de jo selvfølgelig ikke. Men fant disse på ebay isteden! :-D
Gjest Milah Skrevet 26. august 2005 #17 Skrevet 26. august 2005 De var veldig tøffe de også, og de ser litt bedre ut å gå på!
Gjest Hel Skrevet 26. august 2005 #18 Skrevet 26. august 2005 Det er jeg enig i. Gikk med sånne hæler hver dag nesten i 8 klasse så forhåpentligvis er det som å sykle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå